07.04.2014

Hommikul ärkasin ja kõht enam ei valutanud ja see oli tore. Igatahes meie pere enam joogijogurteid ei osta. Lapsed ärkasid kella peale ülesse ja hakkasid sööma. Mina panin neile kooli söögid-joogid valmis. Marlen läheb täna kehalise tunnis rattaga sõitma ja seda on ta meile nädal aega meeldetuletanud. Nädalavahetusel, kui käisime sõitmas, siis Marlen käskis meil kontrollida, et rehvid terved oleks. Eile enne magamaminekut pidin üle kontrollima, et terved on ja probleemi poleks. Peeter muidugi seletas mulle, kuidas ma saan rehvi ära vahetada, aga õnneks ei pidanud ma seda tegema. Marlen võttis ratta käe kõrvale, pani kiivri pähe ja seljakoti selga ja läks tähtsa näoga kooli. Kooli aia taga on rataste jaoks hoidmis koht ja ta pani oma ratta sinna. Seal oli palju rattaid enne meid ja ühe Marleni klassiõe vanaisa pani meie ratta teiste juurde. Ütles veel, et ta paneb ratta enda laste rataste külge lukku, et keegi ära ei varastaks. Mina ei võtnud rattalukku kaasa, kuna eeldasin, et keegi ei hakka varastama. Lapsed läksid kooli ja mina läksin rullitama, mida ma polnud juba mitu nädalat teinud. Ilm on jätkuvalt ilus ja sõit läks kiirelt ja ilma probleemideta. Koju jõudes käisin kooli juurest läbi ja Marleni klass lõpetas just sõitmise ja pandid rattad ära. Marleni sõbrannad (2 tükki) ütlesid, et nad panid kolm rattast kokku ja lukku. Laisk nagu ma olen teen ju asju viimasel minutil, sest kiiret ei ole ju kuhugile. Eelmise nädala alguses tegin ma eelmise aasta tuludelkaratsioonid ära. Ma teen neid iga aasta viimasel minutil, sest kuhu mul kiiret on. Peetril on alati närvid läbi, miks ma pean viimasel hetkel tegema. Tavaliselt on kõigil rahad selleks ajaks kulutatud, kui mina tegema hakkan. Ja pealegi, kui me peame tagasi saama, siis saame nagunii. Vaatasin, et mulle on raha juba ülekantud ja seega olen ma jälle rikkas. Ei teagi kohe, mis selle summaga peale hakata. Äkki peaks minema reisile, või endale midagi ilusat ostma. Oh raske otsus. Peetril on otsus tehtud, kuid raha pole veel laekunud. Niisiis midagi ilusat ka tänases päevas. Lõuna ajal koju tulles võttis Marlen kodused ülesanded kaasa ja sai need isegi tehtud. Õhtuks jäi talle paar asja värvida, kuna Marlen jättis pinali kooli, siis ei saanud ta päeval seda teha. Kooli tagasi minnes võttis Marlen ratta kaasa ja panime oma lukuga kinni. Pärast kooli on hea ratas võtta ja mängukale minna. Gregori ratta panime autosse, kuna Gregoril on täna klubi peale kooli. Koolipäeva lõpus rääkisime Marleni õpetajaga ja meil tuleb peale koolivaheaeg semestri kokkuvõttev vestlus. Lisaks palusin õpetajat, et ta annaks Marlenile vaheaejaks koju ülesandeid ja ta oli minuga nõus. Arutasime Marleni kirjutamist ja jõudsime ühisele järeldusele, kui Marlen tahab, siis teeb ta hästi. Paraku tahab Marlen kiiresti teha ja see ei tule tal hästi välja. Gregori klubi jäi mingil põhjusel täna ära ja ta tuli koos meiega koolist ära. Peale seda oli igapäevane rutiin mänguväljakud ja purskkaevude juurde. Tuppa saime tulema hakata, kui teised lapsed hakkasid ära minema. Väljas on ilusad ilmad ja eriti toas olla ei tahagi. Peeter ootas samal ajal maha-peale laadimist ja paraku ta koju ei jõua enne, kui lapsed magavad. Lapsed läksid magama ja mina jäin ootama, millal Peeter mööda sõidab. Ei läinudki kaua aega, kui ta läks ja mina temale baasi järgi. Peeter tankis auto ära ja homme on vaja autosse istuda ja uuele ringile minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.