06.04.2014

Jälle on pühapäev ja nagu ikka ei taibanud lapsed kaua magada. Laped hakkasid sööma ja mina tegin lõunaks söögi valmis. Hiljem sõime Peetriga hommikust ja peale seda läksime turule. Ilm on jälle ilus ja seega oli rahvast rohkem, kui tavaliselt. Kuid me leidsime suhteliselt kiirelt parkimiskoha, läks hästi. Värsked puu-ja juurviljad ostetud tulime koju, et peale sööki ratastega sõitma minna. Läksime täna hoopis uutele teedele sõitma ja kuulsime, et kuskil kihutavad mootorrattad. Selleks ajaks, kui meie kohale jõudsime oli autasustamise aega käes ja seega me sõitu ei näinud. Me oleks sõitu kindlasti näinud, aga milleks otse minna, kui saab ringiga. Küll tuleb neid sõite veel ja oluline oli hoopis ise sõita ja ennast hästi tunda. Koju jõudes ilmnes, et mul on lühiksed püksid jalga päevitunud, mida oligi arvata. Lisaks ilmnes, et selja peale olen läbi pluusi päikest saanud. Nii, et nagu ikka kevadel on mul nö joodikupäevitus. Kuid pole hull, küll ma sellest peagi lahti saan. See nädal käis Peeter teise graafikuga tööl ja see ei meeldinud meile kellegile. Seega läheb Peeter juba täna tööle, et vanasse graafikusse tagasi saada. Viisime Peetri tööle ja tulime ise koju. Peeter helistas ja ütles, et minu sõbranna on lapsega mängukal ja me läksime lastega sinna. Õhtu oli ilus, päris palju lapsi oli väljas ja meil ei olnud kuhugile kiiret. Kiire hakkasi, siis kui vaatasin, et kell on palju. Lapsed hakkasid järjest kodudesse minema. Gregori klassiõde tuli minu käest küsima, kas me ikka läheme koju nagu tema ema ütles või jääme veel välja. Ütlesin talle, et meie läheme koju ära, sest homme on kooli. Selle peale oli klassiõde nõus koju minema. Ei saa ju koju minna, kui teised lapsed on väljas. Kodus tuli kooliasjad kokku panna, süüa, pesemas käia ja magama minna. Juba pikemat aega oleme Peetriga täheldanud, et jogurti joomine tekitab meile kõhuvalu, Gregor on paar korda samuti kõhuvalu kurtnud. Päeva oli mul janu ja võtsin jogurti ja jõin. Alguses ei olnud midagi, aga siis hakkas mul kõht valutama ja valu ei läinud kuidagi üle. Õhtu oli juba käes ja valu ei läinud ära, minu meelest läks ainult hullemaks. Läksin varem voodisse, kui muidu ja lootsin, et homme tuleb parem päev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.