04.04.2014

Selleks ajaks, kui ma voodisse läksin oli uni kuhugile mujale läinud. Ja nii ma pool ööd jälle keerutasin, ei meeldi mulle see kella keeamine. Hommik algas meil nagu sellel nädalal tavaks on saaanud vara. Viisin jälle Peetri tööle ja koju tulles läksin voodisse tagasi. Vahepeal jäin isegi magama, aga millegipärast nägin nõmedaid unenägusid ja ärkasin pidevalt ülesse. Lõpuks oli aeg äragata ja Marlen oli see, kes vedeles kõige kauem voodis. Marlen tegi nägu, et tema ei kuule ja ei näe midagi, sest ta magab. Paraku ei olnud tal valikut ja ta pidi ülesse tõusma, et kooli minna. Vihm on järgi jäänud ja loodetavasti tuleb parem päev, kui eile. Mõtlesin juba eile, et peaks täna poes ära käia, siis ei pea homme minema. Kuid ma ei suutnud kuidagi otsustada, kas ma lähen või mitte. Sõbranna küsis, mis ma teen ja ma rääkisin talle oma mõttest. Tema arvas, et hea mõte ja ta tuleks minuga kaasa, kui ma lähen. Niisiis veetsime hommiku poodides käies, oleks veel käinud, kuid aeg sai otsa. Uskumatu, kui kiirelt see hommik mööda läks, paar poodi ja koju tagasi. Kooli jõudsime selleks ajaks, kui kõlas kell. Olime natukene aega mängukal ja tulime tuppa koduste töödega tegelema. Lastel jäi oma tuba jätkuvalt korda tegemata ja vaevalt nad seda täna teevadki. Õhtul peale kooli oli päike väljas ja tuppa ei kiirustanud meist keegi. Marlenil on trennipäev ja sinna läks ta koos sõbrannaga, kelle ema nad sinna viis. Kuidagi on välja kujunenud, et peale kooli oleme mängukal ja, siis kas mina või sõbranna ema viib nad ära. Gregor tahtis rattaga sõitma minna ja nii me purskkaevude juurde jõudsime. Sinna tuli sõbranna oma lapsega ja nii see aeg läkski, kuni tuli Marlenile järgi minna. Gregor käis mitu kord küsimas, millal me Marlenile järgi läheme. Huvitav on see, et Gregoril hakkas täna koos oma sõpradega olles igav ja tuli õe järele igatsus. Marlen tuli trennist ja jäime veel mõneks ajaks õue. Toas tuli süüa, mängida ja mind hulluks ajada. Ma vahel mõtlen, et lapsed suudaksid ka kõige rahulikuma inimese hulluks ajada. Kuidagi see nädal on asi eriti hull, ma ei tea, millest see tingitud on, aga loodan, et see saab peagi läbi. Vähemalt on homme vaba päev ja ei pea vara ärkama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.