27.02.2014

Ärkasin öösel selle peale, et Gregor tuli minu juurde. Ütlesin talle, et öö on ja mine maga edasi. Tema ütles mulle, et tal on sokk kadunud. Tulin voodist välja ja läksin kadunud sokki otsima, kuid seda ma ei leidnud. Ütlesin Gregorile, et mingu magagu edasi ja küll me hommikul ülesse leiame. Kusjuures hommikul oli sokk jätkuvalt kadunud ja me ei leidnudki teda ülesse. Lapsed panevad magama minnes sokid jalga, et hommikul ärgates ei peaks sellega tegelema. Me ei luba neil talvel ilma sokkide-sussideta käi, kuna põrandad ei ole nii soojad. Kööki minnes on neil kohustuslik susside kandmine, kuna kivi peal ei saa ilma olla. Peale sokki otsimist läksin voodisse tagasi ja uni ei tulnud enam. Peagi andis kell märku, et on aeg ärgata ja Peter tööle saata. Tegin esimese hommikusöögi ja pani Peetrile vajalikud asjad kaasa. Kuna Peetril on nüüd nö oma auto, siis pidi ta täna seda koristama hakkama. Seega võttis ta lisaks kaasa akna-ja üldpuhastusvahendi. Kohalikel ei ole nimelt kombeks autot koristada ja selleks, et seal kannataks olla tuleb ise puhtaks teha. Peeter läks ära ja mina voodisse tagasi, aga uni läks ka vahepeal kuhugile minema. Magama jäin enne seda, kui Gregor tuli küsima kas võib ärgata. Kuna kellani olid mõned minutid aega, siis tõusime kõik ülesse. Lapsed said oma asjadega nii ruttu valmis, et meil jäi enne kooli veel aega üle. Viisin lapsed kooli ja koju tagasi jõudes otsustasin laisklemisepäeva teha. Ja seega läksin ma magama ja nii möödus minu hommikupoolik kiirelt. Kooli minnes sadas väljas vihma ja seega pidime me kohe tuppa tulema. Marlen luges meile raamatut ette ja aeg läks suhteliselt kiirelt. Enne laste kooli viimist hakkas mul õlg valutama ja valu levis küünrnukini. Panin pipraplaastri peale ja viisin lapsed koolis. Tagasi tulles panin õla sooja ja ootasin, et läheb paremaks, ei läinud. Võtsin lisaks ühe valuvaigisti, kuna kätt oli vaja liigutada, aga ma ei saanud seda kuidagi teha. Lõpuks hakkas plaaster sooja andma ja läks natukene paremaks. Peale kooli oli õues ja Gregor tahtis minuga palli mängida. Enne, kui jõudsime mängima hakata olid 3 tema klassi tüdrukut Gregori juures ja mängisid ise temaga. Tüdrukud ei viitsinud kaua mängida ja nii mänisin pärast ise Gregoriga ja hiljem tuli Marlen ka mängu. Lapsed läksid mängukalt ära ja Marlen ütles, et lähme raamatukokku. Temal vaja kodusedtööd ära teha ja raamatukogu pidi selleks sobilik koht olema. Mul ei olnud selle vastu midagi ja nii me sinna läksimegi. Marlen hakkas kirjutama ja Gregor vaatas ja luges raamatuid. Osad asjad tuli Marleni kirjutamises ära kustutada, aga üldiselt läks tal päris hästi. Hiljem vaatas Marlen ka raamatuid ja mina pidin mõlema oma korraga vaatama. Lõpuks tulime koju, sest aeg oli sööma hakata. Peale seda tuli pesemas käia ja lapsed said natukene aega multikaid vaadata, enne magamaminekut.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.