24.03.2014

Hommikul ärkasime kella peale ja hakkasime toimetama. Marlen teatas, et ma panin talle liiga palju hambapastat ja üldse on see vastik hambapasta. Lõpptulemus oli see, et Marlenil jäid hambad pesemata. Viisin lapsed kooli ja rääkisin väljas sõbrannaga juttu. Mõlemad läheme täna jälle sõitma, aga millal keegi läheb seda me veel ei tea. Mina tulin koju, tegin vajalikud asjad ära ja läksin rattaga sõitma. Ma ei ole päris kindel, et rullikutega sõitmine täna mulle head teeks. Jalg andis rattaga sõites tunda ja tuli rahulikumalt võtta. Mõtlesin, et sõidan sama teepeal, kus tavaliselt ja sinna ka läksin. Tee lõppu sõita ei olnud midagi, aga tagasi tuleku oleks meeleldi tegematta jätta. Vastu puhus külm tuul ja ei jõudnud õieti vändatagi. Käed oli külmast kanged ja jalad väsinud. Sõitsin kaks ringi ära ja tulin koju, sest kauem ei olnud mul isu seal olla. Tegelikult läksin peale esimest ringi ära ja sõitsin teist teed pidi, aga jõudsin oma tavalise tee peale välja. Mul oli terve ülejäänud hommiku külm, kuigi käisin sooja dussi all ja jõin sooja teed. Läksin lastele järgi ja selleks ajaks tuli päike välja ja ma sain lõpuks sooja. Käisime lastega jalutamas, kuni nad tahtsid tuppa sööma tulla. Lapsed läksid kooli tagasi ja mina keeletundi, nagu ikka. Ma ei tea kas ma täna suutsin koguaeg katalaani keeles rääkida või õpetaja lihtsalt ei viitsinud mind parandada. Igatahes sain ma täna päris palju rääkida ja mulle see meeldis. Sõnad ei tule piisavalt ruttu meelde, kuid ma saan kuidagi hakkama. Peale tunni lõppu oli aeg lastele järgi minna. Kuna väljas tibutas vihma, siis me pidime tuppa minema ja see ei olnud üldse meeldiv. Gregoril ei olnud täna klubi ja seega tuli ka tema koju. Marlen sai koju kirjutamist ja sellega ta tegelema hakkas. Osad sõnad tuli ära kustutada, aga muidu oli enam vähem. Mina hakkasin süüa tegema ja lapsed mängima. Vahepeal käisin neid vaatamas ja igakord jäid nad mulle vahele tehes midagi, mis on keelatud. Laste jaoks jääb alati arusaamatuks, kuidas ma oskan siis tulla, kui nad rumalusi teevad. Peale õhtusööki ja tubade koristamist said lapsed natukene multikaid vaadata ja peagi oli käes aeg magama minna. Mina jäin ootama, millal Peeter koju jõuab. Peeter jõudis koju, kui lapsed juba magasid. Peeter sai koorma mahaantud, aga uut peale ei saanud. Seega me ei tea, kui kauaks Peeter koju jääb või kuhu järgmine kord läheb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.