23.03.2014

Öösel hakkas õues tuul puhuma ja mulle meenus, et mul kuivab üks asi rõdul. Mõtlesin kas pesupulgad peavad seda kinni või pean hommikul naabrite juurde järgi minema. Mõtlesin isegi, et peaks rõdule minema ja kontrollima, kuid ma olin liiga laisk, et seda teha. Hommikul ärgate läksin rõdule ja nägin, et kõik on korras ja naabrite juurde ei pea minema. Peale hommikusööki istusime teleka ette ja vaatasime, kuidas tehakse torte. Tegemist on ameeriklaste saatega ja seega on tordid suured ja võimsad. Peale pannakse erinevad kaunistused, kohati on tort nagu kunstiteos. Osadel tegijatel tuleb väga hästi välja, aga osad teevad küll selliseid, et jääb arusaamatuks kuidas inimesed nendega rahule jäävad. Kuid eks igal inimesel ole oma maitse ja see, mis ühele ei meeldi, meeldib teisele. Meie perele on ühtemoodi maitse. Tegin täna salatit, hakkisin kõik vajalikud asjad ära ja panin kaussi. Enne, kui kokku segasin pesin noa ja lõikelaua puhtaks ja panin kappi ära. Segasin salati kokku, maitsesin ja sain aru, et midagi on puudu, aga mis? Mõtlesin ja, siis sain aru. Peedi olin jätnud lõikamata, aga ma tegin rosoljet. Nii, et andekusel ei ole piire. Hea veel, et perele söögiks ei pakkunud. Lapsed tahtsid rattaga sõitma minna ja Peeter koos nendega. Mina keeldusin, kuna väljas puhus jätkuvalt tuul ja mind ei ajanud miski rattaga sõitma. Teised püüdsid mulle selgeks teha, et ma pean minema, aga ma jäin endale kindlaks. Lapsed võtsid rattad ja läksid õue, kui peagi kõlas uksekell. Tegin ukse lahti ja seal oli Marlen, kes teatas, et tal on rehv tühi. Peeter vaatas üle ja leidis nagu ikka rehvi seest okka. Seega tuleb kõigepeale nagu ikka remonttöödega alustada. Marlen läks alla ja kutsus Gregori seniks tuppa. Gregor oli vihane, sest ta ei saanud aru, miks ta peab toas olema. Igatahes sai Peeter rehvi korda ja nad läksid sõitma. Mina tegin seniks lõunaks süüa ja nautisin vaikust. Kuid seda lõbu ei jagunud mul kauaks, kuna peagi olid teised kodus tagasi. Lapsed ütlesid, et neil hakkas külm ja nad ei tahtnud rohkem sõita. Ja üldse tahavad nad sooja kakaod saada, kuna neil on külm. Ütlesin, et kakao tuleb peale sööki ja pani soojatoidu lauale ja nad hakkasid sööma. Kakao oli hiljem nö magustoiduks. Aeg läheb alati kiirelt, kui võiks venida ja nii jõudiski kätte see hetk, kui Peeter pidi tööle minema. Kuna mul ei ole homme kuhugile vaja minna, siis me Peetrit viima ei läinud. Marlen võttis päeval liimi ja liimis midagi, hiljem oli mul seda vaja ja ma küsisin. Marlen tõi mulle liimipulga ja, kui ma selle lahti tegin ilmnes, et sisu on kuhugile teadamata suunas kadunud. Lapsed hakkasid otsima liimi ja teatasid iga natukese aja tagant, et neil on kõik kohad läbi vaadatud ja liimi ei ole. Nad olid kindlad, et liim oli prügikastis, aga selle viisin ma vahepeal välja. Vahepeal tulid nad mõtele, et äkki liim on kuskil mänguasjade kastis ja kallasid kastid ümbe. Kokku korjamise juures hüüdsid nad mind appi. Mina keeldusin neid aitamast, sest koguaeg on neile öeldud, kui midagi kasutada, siis pane pärast oma kohale tagasi. Marlen leidis, et tema ei ole ülde milleski süüdi ja Gregor peitis ära. Põhiline on see, et oma jutu järgi nad otsisid igaltpoolt ja vaatasid isegi kapid ja sahtlid üle. Liimi nad ei leidnud ja asju kokku ei saanud. Ma lubasin neile juba eile, et täna tuleb õhtul vannipäev ja nad ootasid seda väga. Nüüd ütlesin neile, kui asjad ei saa kokku ja liim välja ei tule jääb vann ära. Neil võttis koristamine aega ca 2 tundi ja selleks ajaks leidsin mina, et vannipäeva on hilja teha. Nagu arvata oli, olid lapsed minu peale pahased. Ja, siis läksin ma vannituppa ja leidsin wc poti kõrvalt kadunud liimi ülesse. Lapsed olid üllatunud, et kus kohast sa selle leidsid, no vot tuleb lihtsalt silmad lahti teha. Lapsed käisid pesemas ja peale seda vaatasime nagu ikka pühapäeval „Kättemaksukontorit”. Peale seda oli lastel aeg magama minna. Mina seda loomulikult teha ei taibanud ja olin jälle liiga kaua üleval.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.