22.03.2014

Vastu hommiku sadas/tibutas natukene vihma ja peale ärkamist läksin ma rõdule. Pesin eile pesu ja unustasin selle õhtul ära korjamata. Tegin rõduukse lahti ja tundsin värsket õhku, mis on peale vihmasadu. Viimastel päevadel on soe olnud ja õhk kuidagi paks. Täna selle eest oli värske ja oleks tahtnudki rõdule jääda. Kuid tulin tuppa ja vaatasin üle kohustuslikus korras oma suhtlusportaalid. Tavaliselt ma neid hommikul kohe vaatama ei hakka, kuid täna ei olegi tavaline päev. Täna on mul sünnipäev, seega palju õnne mulle! Tervet päeva ei saa kodus veeta ja kuna on laupäev, siis läksime turule. Nagu ikka oli vaja puu-ja juurvilju. Saime vajalikud asjad kätte ja peale seda käisime veel poes lootuses leida see asi, mille ma ära lõhkusin. Paraku ei olnud ka täna parem päev ja seega tuleb tootajaga ühendust võtta. Marlenile on vaja osta uued kingad, sest tema ja jalanõud ei sobi üldse omavahel kokku. Marlenil on nimelt eriline anne jalanõud kiirelt „läbi käia”, st tal lähevad nad katki. Poes oli kingi hulgim, aga need, mis sobinud oleks polnud õiget suurust. Nii, et kingad Marlenile jäid paraku ostmata, millest on tegelikult kahju. Selle eest leidsin mina endale kingad ja minu suureks rõõmuks olid nad allahinnatud. Pärast käisime veel toidupoes ja võtsime vaheldusemõttes poest koogi, tavaliselt teen ma ise. Õhtusöögiks tegime ribi ahjus ja see maitses kõigile. Tordi kohapealt võiks öelda, et siin ei osata neid teha või ei ole meie siinsete maitsetega harjunud. Süüa võis, aga seda tunnet, et tahaks veel ei tekkinud. Mis teha, kunagi me harjume ära. Kokkuvõttes oli tore päev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.