21.03.2014

Oleks vist liiga palju tahetud, et lapsed valiks hommikul söögiks sama asja. Mõlemale tuli teha eraldi toit ja see võttis natukene aega. Vähemalt kooli kaasa sain enam vähem samad asjad panna. Oh lapsed on rikutud. Tänu sellele saime viimasel minutil toast välja. Mina tulin koju ja läksin rullitama. Panin täna programmi tööle ja eks hiljem saan teada, kui palju maha sõitsin. Tuul oli suunda muutnud ja täna ei olnud probleeme sõiduga. Keerasin viimasele sirgele ja vaatasin korraks kõrvale. Samal hetkel jäi kivi rataste vahele ja edasi tegin ma mingisuguseid imelikke liigutusi. Lõppes see sellega, et ma kukkusin ja see ei olnud üldse meeldiv. Maandusin tagumiku peale ja kõige suuremaks kannatajaks oli reie tagumine külg. Käed jäid terveks, kuna kaitsmed olid peal. Jalga lõi koheselt valu, aga sinna istuma jääda ma ei saanud. Ajasin ennast püsti ja oleks tahtnud karjuda, aga see ei tundunud eriti viisakas tegevus. Sõitsin edasi ja kuna mul oli programm (koos lisanditega) tänaseks täidetud tulin koju ära. Kokku sõitsin 13,32 km, mis ei olegi kõige halvem tulemus. Ise olen rahul. Võtsin püksid jalast kodus, mis jäid õnneks terveks ja vaatasin oma jalga. Ilusat tööd olen teinud. Istuda korralikult ei saa, teksad käivad vastu haiget kohta ja see tekitab omakord valu. Igatahes kooli lastele järgi minne ma lonkasin, sest korralikult käia ei saanud. Lapsed tahtsid väljas jalutada ja nii ma nende järel lonkasin, kuni nad tuppa tahtsid tulla. Peale sööki tuli sõbranna laps meile külla, sõbrannal oli vaja linna minna. Lastel oli lõbu laialt, kuid vaevalt see all elavaid naabreid rõõmustas. Ma ei viitsinud neid keelama ka hakata. Lõpuks oli aeg kooli minna ja majast välja jõudes nägin, et meie auto on maja ees. Gregor läks esimesena ja ei pannud autot tähele. Peeter istus autos ja vaatas, kui kaugele Gregor läheb. Gregor läheb üksinda ülekäigu rajaäärde ja jääb mind ootama, üksinda ta üle ei lähe. Juhtisin laste tähelepanu sellele, et isa on kodus ja kooli läksime kõik koos. Kõik kolm last tundi saadetud tulime ise koju. Peale kooli jäime nagu ikka õue, lapsed käisid vahepeal toas ja tõid endile mänguasjad. Marlenil on täna trenn ja tema viis hiljem koos sõbrannaga enda asjad tuppa. Sõbranna meile jõudes läks uurima, kus Marleni tuba ja asjad on. Nagu hispaanlasele kombeks jättis jalanõud jalga ja ei saanud aru, miks Marlen käsib tal need ära võtta. Viisin Marleni ja ta sõbranna trenni. Ise läksin koos Gregori, sõbranna ja tema lapsega purskkaevude juurde. Hiljem tuli Peeter meile sinna järgi ja seal olime kuni oli aeg Marlenile järgi minna. Pärast seda läksime linna, kuna ma suutsin ühe asja ära lõhkuda ja nüüd tuleb uus asemele osta. Poes ilmnes, et neil ei ole eraldi müügil asjad, mida meil on vaja. Tervet komplekti meil ei ole vaja ja seega peab tootjaga ühendust võtma ja uurima, kus kohast saab vastava varuosa. Koju tagasi jõudsime hilja ja peale õhtusööki oli aega magama minna. Minu jalg jätkuvalt valutab, lisaks on jalg paistes ja mitme värviline.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.