15.03.2014

Nagu ikka ärkas Gregor esimesena ja tuli teatas, et tal on jälle punnu tühi. Mina ei tahtnud sellest midagi kuulda ja saatsin ta voodisse tagasi. Mõni aeg hiljem tuli ta uuesti ja ma lubasin tal sööma minna. Tingimus oli see, et nad on vaikselt ja teisi ei sega. Üllataval kombel saidki nad vaikselt söödud ja peale seda hakkasid joonistama. Pika peale hakkas neil igav ja nad tulid meid äratama. Nojah ei saa terveks päevaks voodisse jääda ja nii me ülesse tõusime. Peale hommikusi toimetusi meenus mulle, et mul on poest ühte asja vaja. Ma olen seda juba mitu päev tahtnud osta, aga meelest läheb ära. Käisime poes ära ja tegime käisime veel teisest linnast läbi, kuigi me oleks pidanud kohe koju tagasi tulema. Lõpuks läksime veel sööma ja koju tagasi jõudsime natukene hilja. Nimelt on täna meie küla karneval ja me jäime sinna hiljaks, seega jäi meil algus nägemata. Inimesed olid pannud erinevad kostüümid selga, mängisid pillimehed. Osa inimesi olid traktorite järgi olevate platvormide peal ja tantsisid. Kogu see rahvamass ja tehnika tegid küla tänavate peale jalutuskäigu. Tänavatel, rõdude peal oli palju inimesi, kusjuures paljusid polnud me enne isegi näinud. Kogu see seltskond suundus spordimajja, kus muusikud esinesid. Kõige rohkem meeldisid meile trummarid, kes oma grupiga esitasid erinevaid muusikapalasid. Lisaks muusikale oli neil ka liikumine sinna juurde tehtud ja kokkuvõttes oli see vägev. Grupp koosnes 10 inimesest ja kõigil olid trummid, erinevate suurustega. Lõpuks kuulutati välja võitjad ja sellega oli karneval läbi. Meie läksime koju ja pärast käisime väljas jalutamas. Õhtul toimus pidu, aga sinna me ei läinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.