13.03.2014

Ma ei tea, millest see tingitud on, aga igakord, kui Peeter peab vara tööle minema ei saa ma korralikult magada. Lisaks näen ma pidevalt unes, et oleme sisse maganud ja Peeter on tööle hiljaks jäänud. Nt. nägin unes, et kell helises ja näitas seda aega, mis mul äratuseks pandud. Kööki jõudes vaatasin seinakella ja see näitas tund aega rohkem. Lisaks oli õues valge, mis tähendas, et me oleme sisse maganud. Mind valdas paanika ja ma ei teadnud mida teha, õnneks ärkasin selle kohapeal ülesse ja ilmnes, et me ei ole sisse maganud. Analoogseid unenägusid nägin ma terve öö. Ma ei tea millest sellised unenäod on tingitud. Mul ei ole ärkamisega probleeme ja äratuskella kuulen ma alati. Peab tunnistama, et kell helisedes oleks ma tahtnud jälle kord edasi magada, seega ei midagi uut. Lõpetasin hommikusöögi tegemist, kui kuulsin, et keegi kolitab ukse taga. Mõtlesin, et Peeter tuleb kööki juba ja mul pole veel asjad valmis. Uks läks lahti ja seal seisis unine Gregor, kes teatas, et temal on punnu tühi ja ta tahab süüa. Mina tegin talle selgeks, et öö on ja ta peab magama tagasi minema ja süüa hetkel ei saa. Gregor sai minu peale pahaseks ja ära minnes ütles, et ma olen vastik. Kah mul uudis, hommikul vara. Enne magamaminekut tahtis Gregor juua ja pärast seda läks torisedes voodisse. Peeter sõi ära ja läks tööle, mina voodisse ja isegi jäin magama. Uuesti ärgates tuli hakata otsast peale süüa tegema ja asju kaasa panema. Marlen läheb täna ekskursioonile ja lõuna ajal koju ei tule. Seega tuleb Marlenile rohkem süüa kaasa panna ja seda ma tegema hakkasingi. Sain kõik vajalikud asjad kotti pandud ja viisin lapsed kooli. Koolis üks ema soovitas mulle ühte hambaarsti, eks paistab kas me läheme sinna. Ära tulles sain sõbrannaga kokku ja kurtin talle muret ja tema soovitas oma arsti. Hiljem helistasime ja järgmine nädal lähen Marleniga sinna ja eks pasitab kas lasen seal korda teha või mitte. Koju jõudes koristasin kiirelt toad, pesin hommikused nõud ja läksin välja. Buss oli maja ees ja peagi tulid lapsed ja läksid bussi. Marlen tuli sõbrannaga käsi-käes ja istusid kõrvuti bussis. Osad lapsevanemad olid veel ja nii me lehvitasime lastele, kuni nad minema sõitsid. Ilm oli ilus ja ma mõtlesin, et peaks rullitama minema ja nii ma tuppa riideid vahetama läksin. Välja tulles olid mul rullikud all ja sõitis võis alata. Panin kõrvaklapid pähe, lemmik laulud mängima ja sõitsin. Kujutan ette, et möödajatele võisin ma koomilisena tunduda. Mulle nimelt meeldib kaasa laulda ja vahepeal vehin kätega juurde. Kuid ma ei lase ennast sellest häirida. Kõik oli hästi, kuni avastasin Peetri sõnumi, et politsei pidas ta kinni ja kontrollib. See omakorda tähendab seda, et jälle on asjad halvasti ja kindlasti leitakse midagi, mille eest trahv teha. Minu hetk tagasi olnud heatuju kadus ja mõtlesin koju ära tulla. Kuid jäin edasi sõitma, et pinget maandada ja mõted mujal hoida, kuni Peeter annab teada, kuidas lugu lahenes. Lõpuks olin ma väsinud ja palav hakkas ja ma tulin koju. Kodus muusikat kinni pannes avastasin, et Peeter on ammu kirjutanud ja mina ei pannud seda tähele. Politsei oli uurinud siit ja sealt ja pettunud ilmel paberid tagasi andnud. Nad ei leidnud ÕNNEKS midagi, mille eest peaks trahvi tegema ja lubasid Peetril edasi sõita. Oh selle peale langes kivisüdamelt, kuid hallid karvad jäid edasi pähe. Gregor tahtis koolist kohe koju tulla ja õue jäämisest ei olnud ta huvitatud. Meil oli temaga kokkulepitud, et üksinda kodus olles saab ta arvutist oma lemmik multikaid vaadata. Imekombel sai Gregor kiirelt ja ilma suurema vingumisesta taldriku tühjaks söödud. Mina otsisin multikad välja ja tema hakkas vaatama ja seletas mulle vahepeal, mis toimub. Mina viskasin diivanile pikali ja silm vajus iseenesest kinni. Nii ma kuulasin vahepeal Gregorit ja vastasin talle ja tukkusin. Mingi hetk küsis Gregor kas ta peab juba kooli minema. Aega veel oli ja Gregori oli rahul, et ta saab veel multikaid vaadata. Koolis klassi juures tunni algust oodates kükitasin korraks Gregori kõrvale, et talle midagi öelda. Järsku hüppas keegi mulle selga hea, et ma ehmatusest pikali ei kukkunud. Gregori klassiõde oli see, ma tõusin püsti ja astusin laps seljas mõned sammud. Selle peale otsustas ülejäänud klass, et nemad tahavad ka ja nii ma lapsi, kuni kellani sõidutasin. Lastel oli rõõmu, kui palju ja nende arust oleks ma terve ülejäänud päeva neile „takso teenust” pakkuda. Õpetaja tuli ja lapsed läksid klassi ja mina kiirelt minema. Jalutasime sõbrannaga õues, kui vaatasime, et lapsed lähevad kuhugile ja läksime nende järgi: Lapsed käisid homseks karnevaliks tantsu harjutamas. Meie läksime tuppa ära ja lapsed jäid välja. Mina jõudsin kooli enne, ku Gregor ja pidin teda ootama, nagu ka teised vanemad. Lisaks sellele vaatasin ma pidevalt kas buss juba tuleb ja ma pean Marlenile vastu minema. Gregor jõudis kooli ja läk klassi, kust välja tulemini võttis aega terve igaviku. Gregor jõudis välja ja ma nägin,et buss tuli ja läksime kiirelt bussi juurde. Marlen jõudis tagasi ja ütles, et nad olid kuskil koolis käinud ja mingi lilleaias ja üldse ta rohkem ei mäleta. Küll meil on halva mäluga lapsed, peaks neile mingeid vitamiiine mälu parandamiseks andma. Hiljem ütles Marlen, et nad olid mingis uues koolis käinud ja seal teise lastega suhelnud. Samuti olid nad seal koolis mänginud ja seal pidid hoopis teistsugused asjad olema, kui meie koolis. Siis olid nad kuskil kinos käinud ja viimasena kuskil lilleaias. Üldiselt jäi Marlen käiguga rahule, aga ühe sõbrannaga ta enam sõbranna ei ole. See sõbranna oli liiga palju lobisenud ja ei teinud nii nagu Marlen tahtis. Pole see neil esimene, ega ka viimane kord, kui nad enam kunagi sõbrannad ei ole. Marlen ütles, et ta oli hoopi koos oma teise sõbrannaga ja neil oli tore olnud. Ülejäänud õhtu veetsime õues, Gregor sõitis rattaga, Marlen rullikutega. Lisaks mängisid nad teiste lastega koos ja koju tulekust ei tahtnud midagi kuulda. Kui teised hakkasid ka koju minema, siis saime meiegi tuppa. Marlenil oli vaja homseks kodunetöö ära teha ja peale seda süüa ja pesemas käia. Kuna päev oli pikk, siis tuli mõlemal taaskord kiirelt uni. Peeter sai koorma mahaantud ja uue peale ja osa teest tagasigi tulla. Hommikul hakkab ta jälle sõitma ja peale lõunat peaks kodus olema. Ja nii see päev jälle õhtusse jõudis.