10.03.2014

Ärkasin hommikul enne kella ja jäin laste ärkamist ootama. Lapsed ärkasid, kui kell hakkas mängima ja seejärel hakkasime toimetama. Viisin lapsed kooli ja sõbranna vaatas mind imeliku näoga. Eelmine nädal panime Gregorile hambaarsti juurde aja ja see pidi oleme meie teada täna. Millegipärast vaatasin eile paberi pealt kuupäeva ja ilmnes, et hoopis järgmine esmaspäev peame minema. Seda ma talle ka ütlesin ja rääkisin hoopis ühest teisest probleemist. Tema arvas, et lähem käime linnas ära ja vaatame kas saame targemaks. Linnas saime niivõrd-kuivõrd targemaks ja tuleb hoopis seda „asja” teistmoodi ajada. Koju jõudes oli mul veel natukene aega ja tegin kiire koristuse enne kooli minekut. Lisaks jõudis mu keele õpetaja helistada ja küsis, kas me täna kohtume. Heameelega oleks öelnud, et mul ei ole täna aega. Küsisin hoopis, kas talle sobib ja talle sobis ja ütlesin, et mulle sobib samuti. Lapsed tulid koolist ja olime nagu ikka ilusa ilma puhul õues. Tuppa tulles hakkasid lapsed sööma ja mina küpsetasin õhtuks koogi. Nii see aeg märkamatult läks ja peagi läksime kõik koos kooli poole. Igaüks läks oma tundi, ainult minu õpetajat ei olnud kuskil. Ootasin natukene ja juba ta helistas, et sai sõbraga tee peal kokku ja jääb natukene hiljaks. Lõpuks ta tuli ja tund võis alata ja nagu eelmine kord, suutsin ka seekord hispaania keeles rääkida. Krt miks nad peavad kahte keelt rääkima, mul on hetkel kõik keeled segamini. Võib olla kunagi tuleb päev, kui ma saan oma keele probleemid lahendatud ja ei aja enam keeli segamini. Peale kooli läks Gregor klubisse ja meie Marleniga jäime mängukale. Sõbranna oli oma lapsega ka, rääkisime juttu ja mingi hetk ma taipasin, et ma seletan talle eesti keeles. Ühesõnaga täitsa segane juba valmis. Õnneks teeb sõbranna samamoodi ja see teeb meile mõelmale palju nalja. Hiljem käisime veel purskkaevude juures ja teisel mängukal. Kuna õues oli ilus ilm, siis oli igalpool lapsi, kellega mängida. Koju tulles oli Marlenil vaja kirjutada ja lugeda, millega ta sai enam-vähem hakkama. Lastel jõudis kätte uneaeg ja nad läksid magama. Peeter andis koorma maha ja sai uue peale ja läks baasi tankima. Selleks ajaks, kui mina sinna jõudsin olid tal kõik asjad tehtud ja saime koju tulla. Lapsed magasid ja ei pannud tähelegi, et nad vahepeal üksi olid. Peale hilist õhtusööki oli meilgi aeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.