07.03.2014

Jälle oli ma enne kella üleval ja seda tund aega varem. Ajas ikka hinge täis küll, kui võiks magada, aga magama ei jää. Gregor ärkas ja ütles, et tal on kõht tühi ja peagi olime kõik voodist väljas. Lapsed hakkasid hommikust sööma, mina panin neile asjad kaasa. Lõpuks oli aeg nii kaugel, et tuli kooli minna. Koolis kohtusin sõbrannaga ja ta ütles, et ta läheb rullitama ja kas ma tahan ka minna. Mul oli täitsa kavas täna minna, kuid hiljem. Kuid otsustasin ikkagi temaga koos minna, sest koos on parem. Tegime pika tiiru ja tagasi teel helistas Peeter ja ütles, et ta jõuab varsti tagasi. Peeter seisis mingi restorani ees parklas ja tegi pausi. Restorani uks läks lahti ja teenindajad aitasid ühe mehe välja. Mehel oli püsti seismisega raskusi ja, kui ta hakkas suitsu põlema panema kukkus ta pikali. Püsti saamisega oli tal raskuski ja iseseisvalt tal see ei õnnestunud. See on see hispaanlaste „komme” hommikuse võileiva kõrvale pudel veini juua. Igatahes sai mees, kuidagi nurga taha, kui väljusid miilitsad ja läksid tema poole. Midagi nad rääkisid ja lõpuks aitasid mehe püsti ja aitasid ta autoni. Tegemist oli rekkajuhiga, kes käis hommikusöögil. Vot sellised toredad autojuhid liiklevad siinsetel teedel. Koju jõudes võtsin ette suurema koristuse, sest nädalavahetusel ei jää selleks aega. Koolist tulles jäime lastega õue, sest väljas oli nii mõnus ja soe. Ma olen suutnud endale „uhke” päevituse hankida, Peeter kutsub mind hellitavalt pandaks. Kui väljas paistab päike on mul alati päikeseprillid ees v.a. juhul, kui nad on katki ja ma pole uusi veel leidnud. Päike on siin tugev ja seega, kes veel aru ei saanud, siis mul on päikeseprillid statsionaarselt ees. Istusin mängukal ja võtsin prillid eest ja sättisin nina päikese poole, ehk saan silmadele päikest. Kuulsin, et eemalt tuleb auto ja vaatasin, et mööda sõidul on Peeter. Lehvitasime ja Peeter sõitis baasi autot ära viima ja mõned asjad vajavad tal seal korda ajamist. Laped vaatasid, et auto sõitsid mööda ja küsisid, kas see oli isa. Jaatava vastuse peale ütlesid nad, et isa pidi alles õhtul tulema. Vot, kus toredad lapsed, muidu rõõmustavad isa tuleku üle. Lõpuks läksime lastega tuppa, kuna neil oli aeg sööma hakata ja peagi kooli tagasi minna. Lapsed olid kooli tagasi läinud, kui Peeter jõudis koju. Peeter tuli sööma ja läheb hiljem korraks tagasi. Lapsed tahtsid, et ma kooli minnes võtaks neile pool elamist kaasa. Gregor tahtis jalgratast, nokamütsi ja võileiba, Marlen rulluiske, kaitsmete kotti ja võileiba. Ma ei kujuta ette, kuidas ma oleks üksinda kõigi nende asjadega läinud. Peeter tuli koos minuga kooli ja peale seda läks tööjuurde. Marleni õpetaja seletas mulle, kuidas üks kodunetöö on vaja ära teha ja peale seda läksime mängukale. Üks koolinädal on sellega jälle läbi saanud ja puhkepäevad ees ootamas. Ilusa ilma puhul oli seal palju lapsi ja meiegi jäime sinna. Mina viisin vahepeal koolikotid tuppa, panin veepudelid täis ja võtsin Marleni trennikoti kaasa. Lapsed sõitsid, kes rullikutega, kes rattaga ja mängisid sõpradega. Marlenil jõudis kätte aeg trenni minna ja ma viisin ta koos sõbrannaga sinna ära. Meie poistega jäime mõneks ajaks veel mängukale, kuni Gregor tahtis jalutama minna. Kuna aega väga palju polnud ja me ei saanud Gregori lemmik kohtadesse minna, siis lubas ta meil valida, kuhu tahame jalutada. Tegime linna peal tiiru ja enne, kui arusaime tuli Marlenile järgi minna. Marlen ütles, et nad olid täna erinevaid harjutusi teinud ja mängimiseks jäi vähe aega. Peale seda läksime linna ja käisime toidupoes, sest homme meil selleks aega ei ole. Lisaks pidime lastele käepaelte jaoks uusi kumme ostma. Täna oli poes valikut suurendatud ja me võtsime mitu paki, ehk jagub kauemaks. Koju jõudes võtsid lapsed pakid lahti ja hakkasid käepaelu tegema. Gregoril ei tule see välja ja talle pidin mina tegema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.