26.02.2014

2014 Jälle tuli Gregor hommikul minu kõrvale ja mul läks uni ära. Ütlesin talle peale ärkamist, et ta ei tohi enam minu kõrvale hommikul tulla, sest me ei saa nii kumbki magada. Kas Gregor seda homme mäletab ma ei tea, loodetavasti on mul meeles talle see õhtul üle korrata. Kooli juures tuli sõbranna minu juurde ja küsis, kas ma saaksin lõunaajal tema last vaadata. Sõbranna käis üks päev rullitamas ja kukkus selja peale ja selga valutab. Ta käis nö perearsti juures, kes suunas ta röntgenisse, mida saab teha linnas. Kuna bussid-rongid sõidavad nagu nad sõidavad st üldiselt on neid vähe. Ei taha ta lapsega linna minna, aga õigeks ajaks tagasi ei jõua. Muidugi saan ma tema last vaadata ja meie lastel ka lõbusam, kui sõber külla tuleb. Kooli minnes korrutasin endale, et ma pean kolm last koju kaasa võtma. Sõbranna laps tuli klassist välja ja naeratas. Hetk hiljem muutus ta mõtlikuks ja läks kiire sammuga värava poole, meie kolmekesi järgi. Ta jäi seisma, näitas näpuga meie maja poole ja, kui ma ütlesin, et ta tuleb meile tuli naer tagasi. Mängukale ei olnud aega jääda, kuna sõber tuli jooksuga meie maja poole. Tulime tuppa ja peale söömist hakkasid lapsed mängima. Pärast jõudsid lapsed mänguasjad laiali ajada, toad segamini, kuid enne kooli minekut panid kõik asjad tagasi. Hommikul mõtlesin, et peale lõunat peaks minema rattaga sõitma. Kuid vaadates rattast ilmnes, et temal ei ole kavas minuga sõitma minna. Oh seda üllatust, aga rehv oli tühi. Hiljm välja minnes oli tuul tõusnud ja ma poleks nagunii sõitma läinud. Seega spordi vaba päev. Peale kooli tuli nagu ikka õue jääda ja telliskivid taskus oleks asja eest olnud. Ma ei mäletagi, mida me tuppa tulles tegime hahaa. Peeter helistas ja ütles, et tal on koorem mahaantud ja peagi on uus peal ja ta tuleb koju. Lastel ole heameel kuulda, et isa tuleb koju. Peetri kojujõudes oli neil mõlemal nagu ikka palju rääkida. Lõpuks oli lastel aeg magama minna ja Peeter tegi seejärel ratta korda. Pean veel tanklast läbi käima ja rehvi täis pumpama. Kuna Peeter peab hommikul vara minema, siis läksime meiegi vara magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.