24.02.2014

Jälle on käes esmaspäev ja seega lähevad lapsed kooli. Niisiis tuli vara ärgata ja kõik vajalikud toimetused ära teha. Lapsed läksid kooli ja mina kohtusin kooli õues oma keele õpetajaga. Tänane tund jääb meil ära, kuna ta peab lapselapsega kodus olema, kes on haige. Seega on mul peale lõuna vabaaega ja seda peaks ära kasutama ja rattaga sõitma minema. Koju tulles vaatasin, et peagi hakkab paraadi ülekanne ja otsustasime enne seda hommikust süüa. Peetrile helistas tema lemmik „logistik” ja Peeter pidi tööle minema. Kuhu, kui kauks Peeter läheb me ei tea, kuna see logistik ei saanud ise ka aru, miks või kuhu ta Peetri saadab. Mina tegelesin oma igapäevaste toimetustega, kuni paraad algas. Hakkasin mina seda vaatama ja panin sama ruttu kinni. Vaatasin delfi.ee otseülekannet, ainukene heli, mis sealt lasti oli saatejuhtide jutt. Kusjuures nende jutt ei olnud eriti seotud paraadiga ja pidevalt tulid sidesõnadena möhh ja ähh vahele. Üliselt ei saa ja ei suuda mina sellist asja vaadata. Läksin lastele kooli järgi ja nagu ikka olime mõndaaega õues. Lapsed lähevad järgmine kuu ekskursioonile ja seoses sellega on vaja raha äramaksta. Siin ollakse harjunud sellega, et lähed ja teed pangaautomaadis ülekande, saad sealt kviitungi ja viid kooli. Mina teeks meeleldi ülekande arvutis ja saadaks neile meili peale arve koopia või prindiks välja. Otsustasin mina pangaautomaadi juurde minna ja ülekanded ära teha. Millagipärast ei tahtnud minu pangaraamat toimida ja ma läksin tellerilt abi paluma. Teller tuli, proovis raamatut ja sai aru, milles viga on. Ta pani korraks raamatu printerisse, trükkis midagi arvuti ja raamat hakkas tööle. Seega sain ekskursioonide eest makstud ja pärast annan kviitungid õpetajate kätte. Marlen arvas, et ta viib ise enda oma õpetajale, millega mina ei olnud nõus. Sellepeale sai Marlen pahaseks ja ütles, et ta ei lähegi ekskursioonile. Etteruttavalt võin öelda, et kooli tagasi minnes pani Marlen oma jope maha ja läks teiste lastega mängima. Seega oleks see kviitung tema käes kaduma läinud, mida ta ei tahtnud muidugi uskuda. Koju jõudes hakkasid lapsed sööma ja mina muffineid tegema. Kuna oli söögiaeg, siis jõudis Peeter koju. Ilmnes, et ta viis ühe aluse linna ära ja sellega sai päev läbi. Otsustasime laste kooli viimise järel minna ratastega sõitma. Panime ennast valmis ja hakkasime toast välja minema, kui ilmnes, et Peetri ratta rehv on katki. Mina läksin viisin lapsed kooli, kuni Peeter rehvi ära lappis. Peagi saime teele asuda ja sõitsime taaskord ca 15 km. Ei olegi vist mõtet mainida, et tuul puhus nagu ikka vastu. Koju jõudes olid mõlemal rehvid terved ja eks paistab kas need ka homme terved on. Peeter mõtles, et peaks endale rattaga sõidu jaoks püksid ostma ja peale kooli läheme linna. Marlen tuli koolist ja me jäime temaga välja, kuni Gregor klubis oli. Peale seda läksime linna ja spordipoes sattusime kokku sama müüjaga, kes meile rattad müüs. Ütlesime, et meil vaja püksid osta ja ta soovitas Peetrile püksid, mis me ka ära ostsime. Eks homme paistab kas nendega on parem sõita või mitte. Koju jõudes hakkas Marlen tegema koduseid ülesandeid. Tal on homseks vaja enda kõrval istuvale klassikaaslasele kiri kirjutada. Kirjutama peavad nad sellest, mis nad tegid nädalavahetusel. Marlen kirjutas kuidas ta käis sõbrannadega hobustega sõitmas ja juurde tegi pildi. Kirjutamine läks suhteliselt hästi oli ainult üks probleem, mis lahenes suhteliselt kiirelt. Marlen kirjutas kirja ära ja tahtis selle ümbrikusse panna. Meie ei olnud sellega nõus ja ütlesime, et ta peab selle uuele paberile kirjutama. Seletasime veel, et kirja kirjutamisel tehakse kõigepealt mustand ja pärast kirjutatakse ümber. Marlen natukene aega mõtles ja kirjutas ümber ja minu meelest tuli tal hästi välja. Peale seda oligi aeg pesema ja magama minna. Endal tuleb õhtul uni varakult peale, ega see spordi tegemine kerge ei ole.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.