20.02.2014

Hommikul oli mul uni varakult läinud ja Gregoril samamoodi. Vedelesime kuni kellani voodis ja, siis hakkasime toimetama. Peeter ütles, et ma paneks lapsed valmis ja ta viib nad kooli ära. Lapsed läksid kooli ja mina tegin meile hommikusöögi. Tunnen ennast täna juba paremini, loodetavasti läheb aina paremaks. Me oleme juba mõndaaeg mõelnud, et peaks endale uue kapi ostma. Kui me siia kolisime, siis omanik lubas ühe riidekapi välja visata. Mõndaaega tagasi nägime me poes kappis, mis meile meeldis, aga jäi tookord ostamata. Uurisin vahepeal omanikult, kas me võime vana kapi välja vista ja uue osta ja ta lubas. Kuna Peeter on kodus, siis otsustasime poodi minna ja kapi ära osta. Käisime mööda poodi ringi ja leidsime kapi ja teisest nurgast pakis sama kapi. Võtsime kapi sülle ja hakkasime kassa poole minema, kui meid peatas üks müüja. Ta pakkus meile oma abi ja küsis, millise kapi me võtsime. Tuli välja, et me võtsime valet värvi kapi ja ühe paki jätsime võtmata. Üldse arvas müüja, et me oleks võinud kohe abipaluda. Meil ei ole üldiselt kombeks poe abi paluda, sest mäletame eesti aegadest, et müüja on püha ja puutumatu. Müüjat ei tohi tööajal segada ja oma mõtetute küsimustega segada. Tuleb välja, et vahel tuleb abi paluda. Igatahes otsis müüja meile õige kapi välja ja aitas autosse viia. Peale seda käisime veel toidupoest läbi ja oligi aeg koju tagasi tulla. Pakkusin Peetrile abi kapi tuppa viimisel, aga tema keeldus sellest. Otseloomulikult suutis Peeter endal midagi ära venitada või rebestada. See on, kui ei võta pakutud abi vastu. Tõime lapsed koolist koju ja mõtlesime, kuidas me edasi hakkame asja tegema. Me teadsime, et uut kappi ei saa me enne kokku panna, kui vana on toast välja viidud. Samuti ei lähe lastetuppa uus kapp vaid teine olemas olev riidekapp. Vanale kapile on meil uus koht välja mõeldud. Meil on korteris olemas nö pesuruum, kus on pesumasin, boiler, kraanikauss ja autoiste. Mõtlesime, et teeme vanast kapist sinna riiulid, et hea jalanõusid ja muid asju panna. Igal heal plaanil on see omadus, et ta läheb aiataha. Meie muidugi peame asju tegema omamoodi ja nii läks ka seekord. Mina tegin köögis süüa, kui Peeter jooksis köögis mõõdulint käes ja mõõtis kapis olevat auku (seal augus peaks käima nõudepesumasi). Peeter tuli välja ideega, et paneme sinna pesumasina. Hiljem ütles Peeter, et ta tuli sellelel mõttele minu jutu peale. Ilmnes, et ma olin mainunud nõudepesumasina kohta, aga ütlesin hoopis pesumasin. Natukene hiljem oli pesumasin meil köögis. See, et voolikutest jooksis vesi põrandale oli asja juures kõiges väiksem probleem. See, et voolikud ei ulatunud oli palju suurem ja võtsime vastu otsuse, et viime lapsed kooli ja läheme linna. Vahepeal jõudis Peeter kraanikausi alt lahti teha ja lisas, et köögis vett kasutada ei tohi. Köögis valitses tõeline kaos, pesemata nõud, kest põrandat seisev pesumasin ja asjad igalpool. Mõtlesin, et pesen enne kooli toidunõud ära, kuna mulle ei meeldi mustad nõus kraanikausis. Pesin nõusid ja kuulen, et vesi jookseb kuidagi imeliku häälega ära ja millegipärast läheb suss märjaks. Natukene hiljem meenus mulle, et vett ei tohtinud kasutada. Sellelel järgnesid mõned „uhked” sõnad ja kõik küsisid, mis juhtus. Muud ei juhtunud midagi, kui kapp oli märg ja põrand samuti. Seega sain kapi ja põranda lisaks ära pesta. Aeg oli kooli minna ja ma viisin lapsed ära ja Peeter sõitis autoga kooli kõrval tänavasse, et kohe linna minna. Poes leidsime vajalikud voolikud ja läksime naelu ostma. Siin on kruvide ja naelte ostmine teisiti, kui eestis. Riiulite juures on 3 suurust minigrippkotte ja sinna sisse paned ise endale kruvid/naelad. Peeter tõstis ennast enna ära ja lasi mul naelu kotti panna. Naelad nagu kõik teavad on õlised ja minu käed olid samuti õlised. Peeter läks kassasse ja mina käsi pesema, mida ma täitsa puhtaks ei saanud. Koju jõudes oli aega nii kaugel, et mina läksin kooli lastele järgi. Peeter jäi minust kööki pesumasinad ühendama. Tuppa minekuga mul kiiret ei olnud ja olime mängukal. Tuppa jõudes teatas Peeter, et pesumasinaga on kõik korras ja köögis võib vett kasutada. Lisaks teatas ta, et lastetoa kapp on lahti võetud ja teise toa omast asjad väljas. Seega olid mõlemad kapid ka asjadest tühjaks tehtud ja kõik kohad olid riideid täis. Ma olen tänase päeva jooksul jõudnud korduvalt rõhutada, et me pidime kõigest kapi ostma. Välja tuli see, et me tõstsime muid kohti ka ümber, nagu ikka. Vana kapi saime korda ja sain laste asjad enam vähem ära pandud. Peeter hakkas samal ajal koos lastega uut kappi kokku panema. Lastega võtab see muidugi rohkem aega ja närve kulub ka piisavalt palju. Vahepeal käisin mina ka aitamas, kuna lapsed ei jõua hoida. Lapsed läksid pesema ja magama ja meie panime kapi lõpuni kokku. Pärast seda sain ma asjad kappi ära pandud ja toad enam vähem korda. Selleks ajaks olime me ise ka väsinud ja läksime magama ära, et homseks valmis olla. Mine tea, mida huvitavat homne veel tuua võib.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.