19.02.2014

Hommikul ärgates oli mul jätkuvalt halb olla ja ma oleks edasi voodis olnud. Paraku tuli lastele süüa anda, kooliks asjad kaasa panna ja nad kooli viia. Tagasi tulles tegin endale ja Peetrile süüa ja pärast seda viskasin diivanile pikali. Sinna ma jäin selle ajani, kui oli aeg lastele kooli järgi minna. Vahepeal tegin endale tassikese gripiteed, aga sellest ei olnud mingit kasu. Lastel sai kool läbi ja olime natukene aega õues enne, kui tuppa tulime. Peale seda, kui panin toidu lauale läksin uuesti diivanile ja vaatasin telekat. Vahepeal jäin magama ja, siis olid lapsed kohe kohal ja ütlesid, et ma magan ja kas nad võivad multikaid vaadata. Mina vastasin, et ma ei maga ja multikaid ei näe, kuna jätkuvalt käib olümpia. Minu suureks pettumuseks ei näinud ma tänase päeva suurt hokimängu Vene-Soome vahel. Selle asemel näidati muud jama. Õnneks on tänapäeva võimalik jälgida mänguseisu neti kaudu ja nii ma ka tegin. Mängu lõpptulemus ei olnud see, mida oootasin. Lastel sai lõuna läbi ja Peeter viisin nad kooli tagasi, mina keeldusin välja minemast. Koolipäeva lõpus läksime koos lastele järgi ja jäi mängukale, koos teistega. Selleks ajaks oli mul juba parem enesetunne ja päikese käes oli eriti hea olla. Gregor ütles, et ta tahab rattaga sõitma minna. Ja nii nad Peetriga rattad toast tõid ja minema läksid. Marlen tõi endale rullikud ja kõik tüdrukud tahtsid rullitada. Mõnel neist tuli enam vähem välja, osad said esimest korda rullikud alla. Parim oli see, kui üks tüdruk ütles, et ta ei saa rullitada, kuna rullikud on väiksed. Marlenil on pikendatavad rullikud, aga ma ei viitsinud igaühe jaoks neid sobivasse suurusesse panna. Pealegi panid nad need korraks alla, ukerdasid mõne meetri ja võtsid ära. Viimasena sai Marlen ise rullikud alla ja näitas neile, kuidas sõitma peab. Marlen on mõned aastad harjutanud ja tal tuleb täitsa hästi välja. Peeter ja Gregor jõudsid lõpuks tagasi ja tuli välja, et nad käisid vasikate juures ja sõitsid sealt veel edasi. Gregor tahtis veel sõita, aga Peeter arvas, et tema enam ei taha. Kuid Peeter andis alla ja läks sõitis veel Gregoriga ringi. Päike hakkas looja minema ja oli parasaeg tuppa tulla ja sööma hakata. Lapsed läksid lõpuks magama ja, kuna mul polnud kõige parem enesetunne tegi seda sama. Ma ei mäleta, millal ma viimati nii vara magama läksin.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.