18.02.2014

Hommikul ärgates pea ei valutanud ja enesetunne oli enam vähem. Kuid ei läinud palju aega mööda, kui valu tuli tagasi ja võttsin „hommikusöögiks” ühe kange valuvaigisti. Viisin lapsed kooli ja tulin koju süüa tegema. Lisaks jõudsin koristada ja aknad väljast ära pesta, oh küll ma olen tubli. Peeter helistas ja ütles, et ta andis koorma maha ja sai uue peale. Hakkas tema kliendi juurest ära sõitma, kui öeldi, et koorema tuleb uuesti maha võtta. Peeter helistas logistikule ja sai teada, et ta ei saagi sealt uut koormat peale, kuna see nädal seda ringi rohkem ei tule. Seega sai Peeter baasi ära sõita, auto ära panna ja paberid ära viia. Mina vaatasin kodus suusatamist ja ootasn lõppu, et lastele kooli järgi minna. Minu õnneks sai suustamine hetk enne seda läbi, kui pidin kooli minema. Majast välja minnes vaatasin, et meie auto seisab maja ees ja Peeter läheb kooli poole. Läksime koos lastele kooli järgi ja lastel oli heameel, et isa on kodus. Olime natukene aega väljas ja, siis tulime tuppa sööma, hiljem vaatasime veel olümpiat. Peeter ütles, et ta läks küll eile vara magama, aga ärkas täna vara ja uni on peal. Peeter viskas diivanile ja natukene aega hiljem ta magas. Mul tuli endal ka uni peale, aga kuna lapsed tuli kooli viia, siis ei saanud ma magama jääda. Igatahes viisin lapsed kooli ära ja tulin koju magama. Kell hakkas mängima ja seega tuli ennast voodist välja lohistada, kuigi ma oleks sinna kauemaks jäänud. Peeter küsis kas kell on nii palju, et tuleb kooli minna, mina vastasin, et paraku jah. Mina läksin lastele järgi ja Peeter pidi nii kaua võtma jalgrataste rehvi ja pärast lähme neid pumpama. Lisaks tahame linnas ära käia, kuid vaatama kas lapsd on sellega nõus. Gregor vihastas koolist tulles mu peale, kuna mul ei olnud sokolaadisai kaasas võid hoopis croissant. Gregor torises tükk aega, aga ma ei teinud temast välja ütlesin, kui ta ei taha süüa ei pea sööma. Gregor mõtles ja sõi lõpuks saia ära. Olime natukene aega mängukal ja läksime seejärel linna. Kõigepealt käisime ja pumpasime rattad täis ja kodus saab rattad jälle kokku panna. Linnas käisime kingapoes, kuna ma ei ole jätkuvalt endale saapaid leidnud. Ei leidnud ka seekord, sest lihtsat ei olnud midagi võtta. Selle eest saime Marlenile uued saapad, mis olid 45.- pealt 20.- peale allahinnatud. Peale seda käsime spordipoes, et ratastele pudelihoidjad ja pudelid osta. Mina ostsin endale ratta sõiduks püksid, milledega saan rullitamas ka käia. Enne koju tulemist käisime veel toidupoest läbi. Kodus tegi Peeter rattad korda ja pani pudelihoidjad külge.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.