17.02.2014

Täiesti tavaline hommik, ei midagi huvitavat. Lapsed läksid kooli ja mina tulin koju ja tegin oma tavalisi toimetusi. Lisaks kõigele hakkas mul peavalutama ja see ei ole üldse hea. Kuidagi moodi sain hommiku mööda saadetud ja läksin lastele kooli järgi. Heameelega oleks ma koju jäänud ja vaikust edasi nautinud. Olime natukene aega mängukal, kuna päike oli välja tulnud. Peavalu ei ole siiani järgi jäänud ja loodetavasti saavad lapsed sellest aru ja on vaikselt. Toas oli lastel vaja kõvahäälega rääkida ja ma oleks nad heameelega ukse taha tõstnud. Lubasin neil multikaid vaadata tingimusele, et nad vaikselt ja nad olid sellega nõus. Niisiis õnnestus meil kuidagi lõuna mööda saata, aga kõige hullem oli veel ees. Lapsed läksid tundi ja mina katalaani keelde, oi kuidas ma ei tahtnud minna. Peavalu oli selleks ajaks veel hullemaks läinud ja mul ei olnud tahtmist kellegagi suhelda. Tund oli minu jaoks õudus-kuubi-ruudus, ma ei saanud täna lihtsalt hakkama. Sõnad ei tulnud meelde ja asjadest ei saanud aru. Mul oli iseenda pärast piinlik, aga peavalutas ja ma ei saanud sinna midagi parata. Oleks pidanud õpetajale päeval helistama ja ütlema, et ma ei tule. Kuna me kohtume korra nädalas, siis lootsin, et valu annab järgi ja saan hakkama. Peale tundi läksin Marlenile järgi ja olime mängukal. Käisin vahepeal toas ja võtsin rohtu, mis loodetavasti aitab. Lisaks panin paksu jope selga, sest lisaks kõigele oli mul veel külm. Mul oli täiesti ükskõik kas teised vaatavad mind imelikult või mitte. Vilus oli sellel hetkel ca 15 kraadi sooja ja päike paistis. Gregor läks klubisse ja peagi oli aeg talle järgi minna. Käisime ja jalutasime natukene aega ja, siis jõudsime mängukale tagasi. Sinna tuli Marleni sõbranna koos venna ja emaga ja me jäime veel mõneks ajaks õue. Koduseks tööks sai Marlen matemaatika ülesanded ja täna nende tegemisega probleeme ei olnud. Peale seda võtsid lapsed lauamängu ja hakkasid seda mängima. Muidugi palju oleks palutud, et lapsed oleksid vaikselt ja saaks aru, et mul on halb olla. Kuidagi õnnestus see õhtu üle elada ja läksin minagi varem magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.