16.02.2014

Ärkasime täna kõik kuidagi vara ülesse ja ei teadnud, mida peale hakata. Peale hommikusööki, vaatasime olümpiat ja Peeter tegi mu ratta rehvi korda. Ilmnes, et olin kuskil okka rehvi sõitnud. See pidev rehvide katki minemine on täiesti ära tüüdanud ja peame midagi välja mõtlema. St Peeter peab mõtlema ja mina targutan takka. (hahahah). Väljas sadas vihma ja mõtlesime, et ei hakka täna turule minema. Marlenile meenus, et täna on pühapäev ja vaja ikka turule minna. Peeter pakkus lõpuks välja, et lähem ja käime ära, kui ma tahan. Kuna puu-ja juurviljad olid otsas, siis läksime, kuigi oleks saanud ilma samuti hakkama. Kohale jõudes õnnestus meil parkimiskoht saada ja välja minnes saime ka vihma. Selle peale ei tulnud keegi, et võiks vihmavarju kaasa võtta. Õnneks jäi peagi vihma järgi ja me saime vajalikud ostud tehtud ja tulime koju tagasi. Peeter peab õhtul tööle minema ja tal oli plaan valmis, mis kell ta läheb. Peale telefoni kõnet tuli välja, et ta ei saagi enda valitud kella-ajal minna. Vaid peab mõned tunnid hiljem minema, sest sõidukeeld on. Nimelt ei tohi suured autod tunnelis nädalavahetusel teatud aegadel sõita. Tunnelit vältida ei ole võimalik ja seega tuleb oodata. Peeter läks baasi ja seal sai ta paari juhiga kokku ja uuris nende käest, kuidas tunneli sõidukeeluga lood on. Sealt sai ta järgmise info, mis ei sobinud üldse eelmisega kokku. Kohale jõudes uuris ta parklas olevate juhtide käest ja sai hoopis kolmanda info. Probleemide vältimiseks jäi Peeter seisma ja ootama, millal võib sõitma hakata. Nüüd tekib, aga kohe uus probleem, nagu neid juba vähe oleks. Peale tunneli läbimist tuleb kätte piir, enne piiri on vaja läbida väike linnake. Antud linnas on selleks ajaks sõidukeeld, kui Peeter sinna jõuab. Linnast viib läbi üks tee ja tee teises otsas on konna miilits. Niisiis peab Peeter enne seda küla seisma jääb ja hommikut ootama. See omakord tähendab seda, et homme õhtul ta siin koormat mahaanda ei saa ja koju ei jõua. Kuidas üldse järgmise nädala graafik tänu sellele olema saab, näeme juba järgmine nädal. Meie läksime lastega jalutama, kui Peeter tööle läks. Marlen pani ettenägelikult kummikud jalga ja sai mööda lompe käia. Loomulikult oli vaja kastiauto ja traktor vette panna ja nad märjaks teha. Hiljem leidsid nad liiva ja panid seda autokasti. Seejärel arvasid nad, et me peame kindlasti minema vasikatele rohtu viima ja seda me ka tegime. Tagasi teel koju pesime autokasti lombis puhtaks, kuna muidu poleks autot tuppa saanud tuua. Peale õhtusööki, pesu ja multikate vaatamist läksid lapsed magama.