12.02.2014
Väljas on jälle jahedamaks läinud ja mõnda aega kadunud olnud udu on tagasi. Vaatan toa aknast välja ja näen, kuidas naabrite korstendest tuleb suitsu. Ma mõtlen vahel, et meil võiks ka olla toas kamin või ahi. Hetkel on meil elektriradikad ja peame nendega leppima. Rääkimata sellest, et elekter on siin kallis, siis ei tulnudki 2 kuu arve koos kütmisega kõige hullem.
Läksime lastega kooli ja nagu ikka läks Marlen on klassi juurde ja mina jäin Gregoriga. Sõbranna laps käib Gregori kõrval klassis ja äkki tulid nad mõlemad meie poole. Sõbranna ütles, et tal on vaja linna minna, aga ilm on kole ja ta ei taha last kaasa võtta. Ja nii ta uuriski kas ma oleksin nõus tema lapse peale kooli mõneks ajaks enda juurde võtma. Muidugi olin ma nõus, sest meie lastele meeldib koos mängiga ja tema laps tahab alati meile tulla. Ja üldse selleks ju sõbrad ongi, et teineteist aidata.
Peeter helistas ja ütles, et ta ei tea kuhu ta peab koorma mahaandma. Aadress, mis talle anti on kesklinna oma, kus tänavad on ca meetri laiused ja sisse sõit keelatud. Vaatasin netist järgi ja leidsin sama aadressi, nagu talle oli antud. Peeter pidi logistikule helistama ja uurima õige aadressi. Peeter helistas kliendile ja sai teada, et on vaja hoopis kaks linna eemale minna. Ja sinnapoole ta teele asus, kuni jõudis lõpuks õigesse kohta. Logistik andis selle koha uue aadressi peale seda, kui Peeter juba kohal oli. Niisiis taaskord logstiku poolt „kiire” töö. Ma ei saa tihti peale aru, kuidas inimesed teevad oma tööd niimoodi. Mina isiklikult eeldan, et logistik peaks reageerima kiiresti ja kohe, kui on probleeme. Kuid siin käivad asjad vastupidi ja kedagi ei huvita. Võib olla mõne tunni möödudes helistatakse ja uuritakse ääri-veeri kuidas on.
Mina võtsin täna laste mänguasjade koristamise käsile ja oma suureks üllatuseks ma ei pidanudki palju asj ära viskama. Tavaliselt koguneb igasugust prahti, aga täna olid mõned üksikud asjad. Isegi Marleni sokke oli aiult üks paar, mis on väga hea tulemus.
Lõuna ajal lastele järgi minnes pidasin meeles, et ma pean ka sõbranna lapse võtma. Meie lapsed olid vaimustuses, et sõber tuleb külla. Laps tuli ilusti meiega kaasa, kuni ühel hetkel tahtis enda koju minna. Seletasin talle, et ta tuleb täna meile sööma ja mängima. Laps mõtles natukene ja näitas näpuga meie maja poole ja ma ütlesin, et jah sinna me läheme. Selle peale ta enam koju minna ei tahtnud, vaid tuli meiega edasi. Olime natukene aega mängukal ja, siis tahtsid lapsed tuppa tulla. Lapsed hakkasid mängima ja mina tegin söögivalmis. Sõbranna ütleb alati, et tema laps on aeglane sööja ja kehva isuga. Täna sai tal taldrik kiirelt tühjaks ja isu oli ka hea. Eks see külas söömine ole hoopis teine, kui oma kodus. Ja pealegi mänguasjad ju ootasid ja ei saanud aega söömise peale raisata. Kõige rohkem rõõmu valmistas lastele see, kui andsin neile küpsiseid ja kõrremahla. Aeg läks kiirelt ja lapsed mängisid sõbralikult, ei mingeid probleeme. Sõbranna jõudis linnast tagasi ja oli meeldivalt üllatunud, et laps oli söönud ja hästi käitunud. Kuna koolini eriti palju aega enam ei olnud, siis jäid nad meile ja ei hakanud koju minema. Tegime teed ja rääkisime niisama juttu, kuni oli aeg minema hakata. Enne panid lapsed veel mänguasjad ära ja sõbranna oli jälle üllatunud. Ta küsis kas meie lapsed koristavad alati enne minekut asjad ära. Lastetoas jäävad asjad vahel laiali, aga mujalt peavad nad ära koristama. See on neile juba väiksest peast selgeks õpetatud. Peale kooli jäime mängukale, kuna ilm oli ilus ja päike paistis. Pikapeale hakkas seal igav ja käisime vahelduse mõttes jõeääres jalutamas. Koju tulles oli Marleni vaja teha matemaatika ülesandeid. Tavaliselt annab õpetaja talle ülesanded paberi peal kaasa, täna oli terve raamat. Kuna ülesanded ei olnud väga rasked, siis sai Marlen vajalikud kiirelt tehtud. Mina küsisin kas ta võib äkki järgmise lehe ka ära teha ja ta ei osanud midagi vastata. Vaatasime järgmise lehe üle ja Marlen tahtis teada, mida seal peab tegema. Nii ma siis lugesin-tõlkisin talle, mida tegema peab. Marlen sattus hoogu ja lõpuks tegime me päris mitu lehekülge ära. Ta oleks võib olla veelgi teinud, aga ta väsis lihtsalt ära. Loodetavasti annab õpetaja teinekord jälle raamatu koju ja me saame koos ülesandeid teha. Kuna lapsed olid täna tublid, siis vaatasime õhtul kõik koos multikaid.
Peeter sai lõpuks teada, kus kohast ta saab koorma peale ja läks kliendi juurde. Kohale jõudes helistas talle teine logistik ja ütles, et ta peab teise kohta minema. Ühesõnaga üks logistik saatis ühte ja teine teise kohta. Peeter helistas esimesele tagasi ja ilmnes, et ta peab olema seal kus ta on ja koorma peale võtma. Lisaks tuli veel mitmest kohast peale võtta ja kogu see koorem tuleb hommikul konnas mahaanda. Paraku tuli peale võttad suhteliselt kaugelt ja seega tuleb öö läbi sõita. Lisaks sellele läheb tööaeg lõhki, aga korraldus on koorem kohale viia. Hommikul võtab keegi teine selle koorma kohapeal ja annab maha. Peeter ise ütles, et tuleb raske öö, kuna sõita on vaja ca 8 tundi ja öösel ei ole just meeldiv sõita. Kuid mis teha. Ja nagu eelnevast poleks juba piisavalt, siis peab Peeter veel baasist läbi sõitma ja autot tankima. See omakord võtab jälle aega. Õnneks saab ta homme päeval ennast välja puhata ja eks näis, mis siis välja mõeldakse.
Kommentaarid
Postita kommentaar