10.02.2014

Kella helin hommikul viitas sellele, et tuleb ärgata ja toimetama hakata. Lastel kõhud täis sööta ja nad kooli viia, nii saigi tehtud. Ja koju tagasi tulles ootas ees meeldiv vaikus, kuid ma tegin teleka lahti ja vaikus kauds. Ei saa ju ilma olümpiata seda lihtsalt peab vaatama. Muidugi ei saanud ma täna aru sellest, miks eelistati kohati olümpia asemel tennist näidata. Ma saan aru, et hispaanlasi olümpial ei võistelnud ja nad mängisid hoopis tennist. Tennises neil eriti hästi paraku ei läinud. Ja selle asemel oleks võinud näidata, midagi muud, mida igapäev ei näe. Huvitav on ka see, et meil näitab ainult üks kanal olümpiat. Pesin hommikul pesu ja panin selle koos pesurestiga rõdule kuivama. Samal ajal hakkas väljas tuul puhuma ja mul heameel, et pesu peagi kuiv. Läks natukene aega mööda ja tuul puhus nii tugevalt, et pesurest kukkus kokku. Läksin rõdule ja tõstsin resti püsti tagasi, kuid peagi kordus sama. Kolmandat korda ma ootama ei hakanud ja tõstin resti tuppa. Pärast mõtlesin, et miks ma ei pannud pesu nööri peale kuivama, aga vahel tunduvad lihtsad asjad liiga keerulised. Lapsed tulid koolist koju ja kuna tuul on jätkuvalt tugev, siis tulime koju ära. Nii, et mõni päev jääb meil mänguväljakul käimata. Vaatasin, et rõdul olev vaip tahab vägisi ära lennata. Mõtlesin, et tõstan laste rattad vaiba peale ja läksin rõdule. Seal tegin ma avastuse, et Gregori ratta rehv on eilise sõidu järel katki läinud. Niisiis tuli Peetril hakata rehvi remontima ja seda ta tegema jäi, kui meie lastega kooli läksime. Lapsed tundi ja mina keeletundi, nagu esmaspäeval ikka. Tänases tunnis juhtus see, et minu õpetaja mõtles tükk aega, kuidas on sõna katalaani keeles. Kusjuures tegemist ei olnud üldse raske sõnaga, aga ei tulnud tal meelde. Ma olin seda sõna enne kuulnud ja mul ka ei tulnud meelde. Ülejäänud tund möödus nagu ikka erinevaid ülesandeid tehes. Peale seda oli aeg Marlenile kooli järgi minna, Gregor läks klubisse. Peeter oli selleks ajaks rehvi korda saanud ja enne koju minekut käisime ja pumpasime selle täis. Loodetavasti saame jälle mõndaaega sõita. Kodus hakkasime Marleni käest korrutustabeit küsima, mis tal jätkuvalt segamine läheb. Ma vaatasin Marleni päevikut ja sain aru, et nad pidid alles number 2-ga selgeks õppima. Meie oleme juba pool tabelit enam vähem selgeks saanud. Vähemalt ühe asjaga on Marlen teistest ees ja nagunii tuleb kõik selgeks saada. Hiljem käisid Peeter ja Marlen Gregoril koolis järgi. Nagu ikka Gregor ei teadnud, mida ta klubis tegi. Õhtul tegime pizzat ja Peetri lemmiku hapukoorega saia. Pärmitaigen rullitakse õhukeseks, selle peale pannakse hapukoor ja kõigepeale suhkur. Seejärel ahju, küpsetatakse kuni on pealt kuldne ja võib sööma hakata. Lastel oli õhtul võimalus multikaid natukene aega vahelduse mõttes vaadata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.