08.02.2014

Hommikut alustasin lõunasöögi ettevalmistamisega, kuna Peeter peaks varsti koju tulema. Seejärel tegin Marleni soovil pannkooke ja söömise juures suurimaks pettumuseks oli see, et kondenspiim oli otsa saanud. Pakkusin neile vaarikamoosi ja kõlbas seegi. Järgmisena läksime teleka ette ja hakkasime olümpiat vaatama. Suusatamises oli pool sõitu läbi, kui Peeter helistas ja ütles, et ta on baasis ja me võime talle järgi minna. Mina teatasin talle selle peale, et ta peab ootama kuna suustamine käib. Peeter sellest eriti vaimustatud ei olnud, aga mis tal üle jäi. Suusatamise lõpp tulemus valmistas pettumuse, aga loodetavasti järgmine kord läheb paremini. Seejärl läksime Peetrile järgi. Peeter oli aega otstarbekalt sisustanud ja tegi oma paberid valmis ja andis ära. Koju tulles hakkasime lõunat sööma ja nagu laupäevl ikka tuli poodi minna. Me oleme juba mõndaaega mõelnud, et võiks endile jalgrattad osta. Oleme mõned korrad vaatamas käinud, aga pole suutnud valida, millised osta. Niisiis läksime täna esimesena spordipoodi rattaid vaatama. Meile mõlemale jäid silma rattad, mis meile sobiks. Kuna me ei suutnud otsustada otsustasime teistest poodidest samuti vaadata. Vahepeal jõudsime venelaste poest läbi käia. Ma ei mäleta, millal me viimati ostsime heeringat. Seda enam ei mäleta millal me ostsime terve heeringa (puhastamata). Lõpuks olid toidupoed ka läbi käidud ja olime juba koju sõitma hakkamas. Peeter arvas, et läheme uuesti spordipoodi ja vaatame uuesti. Läksime kohale ja peaagi tuli meie juurde müüja ja hakkas seletama. Müüja aitas meil sobivad rattad välja valida. Niisiis saime me lõpuks rattad ostetud ja nüüd tuli nad veel autosse panna. Õnneks on meil suur auto ja peale asjade ümber tõstmist mahtusid rattad ära. Me olime ju enne toidupoes käinud ja lisaks on autos veel laste kastiauto ja traktor ja Peetri töökott. Poe parklas vaatasid mööda sõitjad selliste nägudega, et need ei mahu teile nagunii autosse. Kusjuures lõpuks jäi autosse veel ruumi ülegi. Ma vaatasin mingi päev saadet inimestest, kes on ülekaalulised ja langetavad personaal treeneri abil kaalu. Kui ma ei eksi, siis saate nimi on „kaalul on rohkem, kui elu” või midagi analoogset. Saates näitas treener mõned harjutused, mis tundusid mulle huvitavad ja ma proovisin järgi. Selle tulemusena valutavad mul sääremarjad ja kõhulihased. Ma ise olen koguaeg arvanud, et mul ei ole kõhulihaseid, Kuid tegelikult ei pruugigi need kõhulihased olla. Igatahes mul valutavad kõik kohad juba enne, kui me oleme ratastega sõitma saanud minna. Me jõudsime poest koju, kui väljas oli pime ja ei hakanud enam proovi sõitu tegema. Lisaks oli vaja õhtul olümpiat vaadata ja eesti sportlaste „suurepäraseid tulemusi” nautida. Peeter vaatas rattad üle ja tema oma vajas natukene ümber tegemist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.