06.02.2014

Peeter jõudis koju ca 1 ajal öösel ja selleks ajaks oli mul toit valmis. Peeter sõi, vaatas kaardi pealt järgi, kas geps leidis õige koha ja läks minema. Mina läksin magama ja selleks ajaks oli kelle ca 2 öösel, kui ma lõpuks magama jäin. Seega ei olnud ma hommikul üllatunud, kui ma olin unine. Kuid tänane hommik on mul ära planeeritud ja seega magama minna ei saa. Tuli hoopis lapsed kooliks valmis panna ja nad sinna ära viia. Mina ise lähen sõbrannaga täna linna. Peetril saab peagi aasta sellest päevast, kui talle anti NIE. Paljud inimesed on rääkinud, et NIE kehtib mingi teatud perioodi nt.1.aasata. Meie NIE-de peale ei ole kehtivuse lõpu kuupäeva kirjas. Ja kuna me ei tea, kas me peame midagi tegema või mitte, siis oli vaja politseis ära käia. Sõbranna oli nõus minuga kaasa tulema, kuna tal oli endal vaja ka paari asja küsida. Kohale jõudes saime järjekorra numbri ja saime natukene aega oodata. Kumbki meist ei tahtnud seal olla, kuna mõlemal on antud kohaga ebameedlivad kogemused. Lõpuks jõudis järjekord meieni ja me sattusime ametniku juurde, kellega me ei ole kumbki enne kokkupuutunud. Sõbranna rääkis ära, mis mul mureks ja tuli välja, et ei olegi vaja NIE-t pikendada. Peetril on vaja ainult elukoha aadress NIE peale ära muuta ja rohkem midagi. Selleks on vaja mõned paberi kaasa võtta ja kohapeale minna. Sõbranna ise peab rohkem pabereid korda ajama. Peale seda käisime shoppamas, aga midagi huvitavat ei leidnud ja ei ostnud midagi. Kuna sõbrannal oli vaja toidupoodi minna, siis käisime sealt ka mööda minnes läbi. Peagi oligi aeg koju tulla, sest lastele tuli kooli järgi minna. Kooli õuest me muidugi kohe ära tulla ei saanud, sest lapsed läksid mänguväljakule. Lõpuks öeldi, et väravad pannakse kinni ja me pidime sealt ära tulema. Läksime teisele mängukale ja olime veel mõndaaega õues, kuna täna on taaskord ilus ilm. Tuppa jõudes tuli nagu ikka sööma hakata ja Marlen õppis natukene korrutustabelit. Lisaks leidsid lapsed aega mängida ja mis on üks mäng ilma kaklemiseta. Õige, see ei olegi mäng. Lapsed läksid kooli tagasi ja mina tulin koju magama. Suurema osa ajast vedelesin lihtsalt voodis ja ootasin und. Peale kooli jäime jälle mängukale ja hiljem käisime veel küla peal jalutamas. Peeter ütles, et ta sai hommikul koorma mahaantud ja jõudis vahepeal uue peale võtta. Hetkel on ta mõned külad eemal ja annab koormat maha. Siiani pole keegi talle korraldust andnud, mida ta edasi tegema peab. Ja jääb väike lootus, et äkki Peeter jõuab õhtul koju. Meie tegime oma tiirub õues ära ja tulime tuppa, kuna Marlenil oli korrutustabelit vaja õppida ja mul süüa teha. Tegin õhtuks laste nö lemmiktoitu, liha, kartulid, porganid ja sibulad plaadi peale. Segasin õli ja maitseainega ära ja ahju. Lapsed on sellest toidust hetkel vaimustatud ja taldrikud saavad kiirelt tühjaks ja võetakse juurde. Marlenil on kuni 4 (kaasa arvatud) selge ja osaliselt tuleb 5 ka välja. Peeter helistas ja ütles, et logistik saadab ta konna ja seega täna ta koju ei jõua. Peeter peaks koju jõudma alles laupäeval. Nii kaua peame me ise hakkama saama. Vaatasime lastega telekast olümiat, iluuisutamist, neile väga meeldis. Järgmised nädalad mööduvad meil olümpiat vaadates.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.