03.02.2014

Hommikul ärkasin sellepeale, et kiriku kell hakkas lööma. Tuli välja, et ma saan peaaegu pool tundi veel magada. Järgmisena hakkas kell mängima ja, siis polnud enam pääsu ja tuli ülesse tõusta. Kiirelt kõik hommikused toimetused ära teha ja lapsed kooli viia. Seega on uus koolinädal alanud. Ülejäänud hommiku veetsime mitte midagi tehes ja peab tunnistama, et see on täitsa väsitav. Lõuna ajal läksime lastele kooli järgi ja käisime jalutamas. Tuppa tulles pidi Marlen lugema hakkama, nagu me hommikul kokkuleppisime. Selle asemel, et ära lugeda luges Marlen ette erinevaid põhjuseid mitte lugemiseks. Mina saatsin ta treppikotta järgi mõtlema oma tegude üle. Sinna ta jäi kuni aeg oli kooli minna ja me soovitasime tal õhtul koju mitte tulla. Mina käisin üle pika aja katalaani keele tunnis. Alguses oli mul tahtmine sealt ära tulla, kuna ma ei saanud üldse asjast aru. Kuid mul on tore õpetaja ja ta seletas uuesti ja nii, et ma sain aru. Kõigepealt pidin ma rääkima talle eesti jõulutraditsioonidest. Ega see kerge ei olnud, kuna ma ei ole vastavaid sõnu õppinud. Õnneks oli mul kaasas sõnaraamat ja sealt otsisin vahepeal õigeid sõnu. Lisaks pidin rääkima sellest, kuidas me see aasta pühi veetsime. Tunni lõppedes ei tundunudki asi enam nii hull, lihtsalt pikk vahe jäi sisse ja nüüd tuleb uuesti keskenduda. Peeter käis samal ajal baasis ja viis sõiduaruanded ära. Täna ei pea ta kuhugile minema, aga homme saavad puhkepäevad läbi. Peale seda läksime koos Peetriga kooli lastele järgi. Gregor läks klubisse ja ma võtsin tema käest koolikoti ära ja ta käskis mul ära minna. Tundub, et Gregorile meeldib teiste lastega mängimas käia ja täna läks ta eriti rõõmsameelega. Marlen tuli ja ütles, et talle anti koju kirjutamise ülesanne. Kuna Marlen ei lugenud päeval, siis tulime tuppa. Marlen võttis kotist oma töö ja kirjutas ilma ütlematta ära ja välja tuli enam. Lisaks võttis ta raamatu kätte ja hakkas lugema ja sai selle samuti tehtud. Kuna poodides on jätkuvalt soodukad ja mul oleks uusi saapaid vaja, siis otsustasime, et läheme linna. Käisime Marleniga koolis ja tõime Gregori ära. Küsisin Gregorilt, mis nad täna tegid ja vastuseks sain, ma ei tea. Küll kunagi tuleb päev, kus Gregor hakkab ise rääkima, mida ta koolis või klubis tegi. Ju siis ei ole hetkel see info väärt jagamist, põhiline, et ta ise rahul on. Poodi jõudes ilmnes, et saapa valik on kehva ja ma ei saanud jälle midagi. Need, mis meeldisid neid ei olnud minu numbrit ja vastupidi. Käisime veel toidupoest läbi ja võtsime mõned asjad, mis olid vahepeal otsa saanud. Koju tulles ja peale õhtusööki andsin Marlenile raamatu ja käsksin edasi lugeda. Ilma suurema jututa ta tegi seda, sest preemiaks lubasin multikaid vaadata. Marleni lugemise kohapealt peab ütlesma seda, et tal on see peaaegu selge ja kohati tuleb väga häasti välja. Mulle tundub, et praegu on tal vaja lihtsalt aru saada, kui tore see lugemini tegelikult on. Ja nii see magamamineku aeg jälle kätte jõudis ja peagi ootab meid ees uus päev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.