02.02.2014

Lapsed läksid eile vara magama ja Gregor läks hommikul vetsu ja peale seda tal und ei tulnud. Selle asemel ta hoopis rääkis vaikselt, püüdes Marleni ülesse ajada. Mingi hetk tuli Gregor voodist välja ja panin lastetoa ukse vahelt kinni. Järgmisena tõmbas ta aknakatte ülesse ja täna tõmbas ta kiirelt. Mina magasin veel mõndaaega edasi ja, siis läksin pannkooke tegema. Lapsed ei saanud mõndaaega aru, et ma üleval olen. Gregor tuli kööki ja nähes, et ma teen pannkooke teatas, et tema tahab hoopis jogurtit ja helbeid. Lubasin tal neid võtta, kui ta kooke ei taha. Peale hommikusööki läksime nagu ikka turule. Natukene ootamist ja meil õnnestus parkimiskoht saada. Jätkuvalt on talve hooaja riided allahinnatud ja sai endalegi mõni uus asi ostetud. Varsti peab uue kapi ostma, et asjad ära mahuksid. Nagu ikka ostsime puu-ja juurvilju. Käisime veel toidupoest läbi ja Marlen arvas, et me võiksime „meetri vorsti” osta. Ma ei tea, kui palju seda vorsti täpselt seal on, aga üks pikk jupp igatahes on. Siin on poodides müügil vorsti ja saad ise valida, kui pikka jupi tahad osta. Peale lõunasööki käisime väljas jalutamas ja vasikatele rohtu viimas. Lapsed võtsid kastiauto ja traktori kaasa. Marlen leidsin, et auto kasti on väga hea panna rohtu, et seda vasikatele viia. Vasikad on juba harjuma hakanud sellega, et lapsed neile rohtu viivad. Kuna Marlenil oli vaja lugeda, siis olime sunnitud lõpuks tuppa tulema. Selle asemel, et lugema hakata leidis Marlen hulgim põhjuseid, seda mitte teha. Peeter teatas talle selle peale, kes ei tööta see ei söö. Marlen ei lasknud ennast sellest segada ja teatas, et tal ei olegi kõht tühi. Meie hakkasime sööma ja Marlen mägis ja ei teinud meist välja. Lõpuks andsin talle taldriku tingimusel, et peale sööki hakkab ta kohe lugema. Marlen sõi ära, võttis raamatu ja sai loetud. Peale pesemas käimist vaatasid lapsed multikaid ja läksid magama. Peeter tegi avastuse, et ta pole ammu minu kirjutist lugenud ja hakkas lugema. Mõne ajamöödudes teatas ta, et meil oleks igav elu, kui ta tööl ei käiks. Eks tal ole ju õigus kah, tööga seoses juhtub alailma midagi „huvitavat”. Ma küll ei plaaninud talle tõestada, et meil juhtub muidu ka huvitavaid asju, aga kukkus lihtsalt nii välja. Peeter istus lauaääres ja luges, laua peale põles küünal. Millegipärast põleb küünla sisu, aga küljed mitte. Mina hakkasin küünla külge alla suruma, kuid see oli suhteliselt tugev ja ei tahtnud minna. Ja siis ükshetk läks!!! Tundsin, et mu käel hakkas soe ja silmanurgast nägin, et Peeter teeb midagi??? Ilmnes, et mina sain küünlarasvaga vastu kätt ja hommikumantlit, laualina oli koos ja sein. Peetril selle eest oli nägu koos, juuksed ja samuti hommikumantel. Peeter ei saanud muidugi aru, miks ma pidin niimoodi tegema. Ma ise ei saanud ja samamoodi ja pealegi ei olnud mul see plaanis. Miks ma peaksin iseendale tööd juurde tegema. Kuid nüüd tuleb riided puhtaks saada, sein ja laudlina. Peale seda arvasin ma, et oleks parasaeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.