28.01.2014

Kell oli pool üks läbi, kui minema hakkasime. Oh seda imet auto oli juba kohal, mis ei ole just tavaline. Kuna auto oli tankimata jäetud, siis hakkas Peeter tankima ja samal ajal sõitis teine auto hoovi. Juht tuli välja ja küsis, kas Peeter tangib palju ja tal on kiire. Peetril on pikk sõit ees ja seega tangib ta paagid täis ja see võtab natukene aega. Kuna Peeter juba tankis, kui teine juht tuli, siis ei pidanud ta vajalikuks hakata eest ära sõitma. Ja üldse tekib küsimus, miks ta oleks pidanudki eest ära minema. See, et keegi tuleb ja ütleb, et tal on kiire ja tööaeg läheb ei ole ju teise juhi probleem. Rääkimata sellest, et Peetril on samamoodi tempo taga ja ta peab õigeaegselt koorma mahaandma. Seega tankis Peeter edasi ja ei lasknud ennast segada. Teine juht käis närviliselt ringi, vahepeal läks autosse suitsetama, seejärel tuli vaatama, kui palju peetril juba tangitud on. Lõpuks said Peetril paagid täis ja ta sõitis eest ära, et teine saaks tema asemele sõita. Juht parkis auto ära, tuli autost välja, hakkas paaki lahti keerama ja mitte ühestki otsast ei olnud näha, et tal kiire oleks. Mina oma loogikaga mõtlesin, kui sul on kiire, siis oleks paagid juba lahti tehtud, et saaks kiiremini tankima hakata. Vastupidises olukorras oleks käitutud täpselt samamoodi, ma olen selles kindel. Mina tulin koju ära ja selleks ajaks hakkas kell kaks saama ja oli aeg magama minna. Gregor arvas, et enne kella ärkamine on vajalik ja nii me varem üleval olimegi. Lapsed sõid, pesid, panid riidesse ja mina panin kooli jaoks söögid-joogid kaasa. Kuna lapsd ärkasid varem, siis jäi aega üle ja Marlen jõudis laulda. Laul on tal ilusti peas, aga esimese salmi sõnad lähevad segamini. Salm algab sõnadega „lähme koos kõik”, Marlen ütleb „läheme kõik koos”. Eks me pärast harjutame veel ja veel ja küll kõik saab korda. Peeter oli mulle vahepeal kirjutada jõudnud. Ta läks seekord teist teed pidi konna ja nagu ikka ei lasknud jamad ka seekord ennast kaua oodata. Peeter sai mõne tunni sõita, kui politsei suunas ta parklasse, kuna mägedes on udu ja sõitmine on keelatud. Kui kauaks Peeter seisma peab jääma ei tea hetkel keegi. Iga seistud minut viib selleni, et Peeter ei jõua õigeks ajaks kohale. Loodame, et udu peab hajub ja Peeter saab jälle sõitma hakata. Mina viisin lapsed kooli ja tuli koju ja läksin magama. Esialgu ei tulnud sellest midagi välja, kuna mõtlesin, kuidas Peeter jõuab. Mulle vahel tundub, et ma pean koguaeg kellegi pärast muretsema ja nii päevast päeva. Sisendasin endale, et mina ei saa Peetri jaoks midagi teha ja võiks hoopis magama jääda. Uni hakkas juba tulema, kui kuulsin, et muusika hakkas väljas mängima. See omakord tähendab, et mingit inot hakatakse linnarahvale edastama. Muusika hakkas mängima ja naabrite koer hakkas haukuma. Peagi hakati midagi rääkima ja koer hakkas ulguma, mida räägiti seda ma ei kuulnudki. Lõpuks jäid mõlemad osapooled vait ja ma jäin magama. Ärkasin enne kooliminekut ja jõudsin veel hilise hommikusöögi süüa, kui oli aeg lastele järgi minna. Marlen sai koduseks tööks kirjutamise ja ma tegin talle selgeks, et ta peaks selle kohe ära tegema. Peale sööki võttis Marlen paberi ja hakkas kirjutama. Uskumatul kombel ei olnud täna virisemist ja vingumist, vaid Marlen lihtsalt kirjutas. Osad sõnad ei tulnud hästi välja ja ta kustutas need ise ära ja kirjutas uuesti. Ma olin siiralt üllatunud ja loodan, et nüüd hakkabki nii olema. Kordasime laulu ja seekord läks puhta valesti, kuna Marleni pilk oli telekas. Nimelt tahtis Gregor hakata filmi vaatama ja pani teleka käima. Peeter andis teada, et ta kaotas hommikul udu tõttu poolteist tundi. Kuigi alguses oli politsei öelnud, et võib minna mitu päeva enne, kui sõitma saab hakata. Seega ei olnud kaotus suur ja Peeter jõuab siiski õigeaegselt kohale. Jälle kord sai üks koolipäev läbi ja tuli lastele järgi minna. Seejärel läksime mängukale, kus olid teised lapsed ja veetsime seal aega. Peale seda, kui kõik hakkasid ära minema läksime tuppa ja Marlen pani teised riided ja läksime uesti välja. Seekord võtsid lapsed kastiauto ja traktori kaasa ja tahtsid purskkaevude juurde minna. Ahjah Marlen võttis oma eile tehtud tuulelohe samuti kaasa. Kohale jõudes hakkas vihma tibutama ja me otsustasime edasi jalutada ja vaadata, mis saab. Kuna vihma tibutas, siis tulime tuppa ära, mis me seal vihma käes ikka teeme. Marlen hakkas lugema, kuid sellest ei tulnud midagi välja, sest ta ei suutnud sõnu kokku lugeda. Ta lihtsalt pakkus suvaliselt ja paraku ei tule sellest midagi välja. Üks sõna, mis talle probleeme valimistas oli „sõidetakse” Marlen pakkus sõitma. Igatahes läks tal lugemise isu üle ja nad hakkasid hoopis mängima. Õhtused multikad jäid ära, kuna Marlen ei lugenud ja lisaks jõudsid nad kakelda. Gregor köhib jätkuvalt, aga midagi eriti hullu ei ole. Selle eest Marlenil on nohu ja nina kinni. Mina ületasin ennast ja läksin õhtul varem magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.