24.01.2014

Kui õhtul hilja magama minna, siis ärkad kella peale. Gregor teatas, et tema ei leia oma susse ja hommikumantlit ja ei saa sööma tulla. Huvitav oli see, et mina nägin kohe, kus tema hommikumantel on, kuid tema seda ei märganud. Ei ole ju võimalik märgata asja, mis on sul täpselt silme ees. Marlen tegi üldse voodis nägu, et tema magab ja tal ei ole kuhugile kiiret. Eks see eilne hiljem magamminek annab täna tunda, kuid küll nad saavad hakkama. Peagi sai lapsed kööki mindud ja võtsid helbed ja jogurti ja panid endale toidu kaussi. Gregor kallas helbeid sellise hooga, et neid oli kapi peale ja põrandal. Tore, kui lapsed saavad ise söögi kätte. Peale laste kooli viimist tulin koju ja koristasin natukene. Peeter helistas ja ütles, et ta annab siiani koormat maha. Kusjuures mina arvasin, et tal on selleks ajaks koorem maas ja ta magab. Loodetavasti saab Peeter peagi koorma mahaantud jam agama minna, kuna peale laadimiseks on aeg juba antud. Ja sinna on vaja veel sõita. Lapsed tulid koolist ja jäime natukeseks ajaks mängukale, kuhu tuli ka sõbranna oma lapsega. Sõbranna pakkus välja, et me võiksime pärast rullitama minna. Ma arvasin, et mõte on hea, aga kuna mul on kannad katki, siis läheme hoopis jalutama. Ma ei ole kindel, et mul rulluiskudega hetkel mugav oleks. Heameelega paneks üldse plätud jalga ja läheks nendega õue, kuid mind vist vaadataks selle peale imelikult. Tuppa jõudes koristasid lapsed oma toas eile laiali jäänud asjad ära. Gregor sai sellega kiirelt hakkama, Marlen pidi nagu ikka oma õigusi taga ajama. Kui ma ütlesin, et ta trenni ei saa ja võtsin prügikoti kätte, et viskan tema asjad ära, siis oli tuba paari minutiga korras. Küsisin Marleni käest pärast, et kas oli raske teha kohe tuba korda ja seda kõige ilma vingumata. Mingit asjalikku vastest ma selle peale ei saanud, jut al ei olnud lihtsalt midagi öelda. Selleks, et telekat näha võttis Marlen paberi, pliiatsi ja raamatu ja hakkas kirjutama. Vaatasime koos talle sobiva pikkusega lõigu ja ta sai selle kirjutatud. Osad sõnad olid sellised, et ma ei saanud aru, mis seal olema peab. Tegin kriipsu juurde, kus ma aru ei saanud ja Marlen tegi parandused ja ma sain lõpuks enam vähem aru. Seega oli ka Marlenil võimalus natukene enne kooli telekat vaadata. Väljajõudes ilmnes, et vahepeal on tuul tõusnud ja seega jäi tänane jalutuskäik ära. Peeter helistas ja ütles, et talle anti kohanimi, kuhu ta peab minema, aga paraku ta ei leia seda. Vaatasin mina netis ringi ja ei leidnud samuti. Pikka suhtlemise peale logistikuga õnnestus Peetril saada teised kordinaadid ja ta jõudis kohale. Kohapeal ilmnes, et see firma nimi, mis talle öeldi ei vasta üldse tõele. Tegelikkuses on firmal hoopis teine nimi ja see on ka põhjus, miks netist infot ei olnud. Peale kooli olime lastega mängukal, kuna jätkuvalt puhus tugev tuul, siis läksime jalutama. Varsti jõudis kätte Marleni trenni aeg ja me viisime ta sinna. Ise tulime Gregoriga ära ja otsustasime tuppa tulla. Gregor sai täna koolist kaasa lasteraamatu ja ta hakkas seda lugema. Gregoril läheb lugemine täitsa hästi ja talle endale see meeldib. Vahepeal arvas ta, et ühe sõna loeb ühelt lehepoolelt ja teise teiselt. Ma püüdsin talle selgitada, et loetakse järjest, aga tema tahtis nii. Põhiline on ju, et laps loeb. Enne, kui arusaime pidime Marlenile trenni järgi minema. Täna trennis Marlen oli mänginud pall, hüppanud hüppenööriga ja tantsinud. Marlenile meeldib seal käia ja ta käiks seal heameelega igapäev. Kahjuks on trenn ainult korra nädalas. Koju tulles võttis Gregor uuesti raamatu kätte ja luges raamatu lõpuni. Marlenile anti koju üks töö teha ja ta hakkas seda tegema. Gregoriga suurimaks probleemiks on söömine, ta ei viitsi süüa. Gregor istub lauaääres, paneb toidutaldrikusse, sööb mõne ampsu ja hakkab jutustama. Kuigi lastel ei ole lubatud söögilauas jutustada ja seda jõuame me talle korduvalt meeldetuletada. Vahepeal läheb Gregor üldse lauast minema ja tuleb hiljem tagasi. Tavaliselt on teistel ammu söödud, kui Gregoril on söömine pooleli. Vahel juhtub ime ja Gregor saab kiirelt söödud. Võib olla Gregor ongi sellist tüüpi, kes sööb aeglaselt. Õhtul said lapsed multikaid vaadata ja läksid hiljem magama. Peeter sai koorma peale ja hakkas sõitma, teele tundamatusse. Nagu ikka ei antud korralikku ja see on täiesti tüüpiline. Mina hakkasin netist otsima ja loodetavasti leidsin enam-vähem õige koha. Kas see ka nii on saame teada juba homme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.