22.01.2014

Hommikul ärkasime taaskord kella peale ja hakkasime toimetama. Lapsed said oma asjad tehtud ja läksid kooli. Mina tulin koju tagasi, panin kuiva pesu kokku ja uue masinatäie kuivama. Peetrile keegi ei helistanud ja nii me kahekesi hommikut kodus veetsime. Hetkel on nõme see, et me ei saa kodust eriti kaugele minna, kuna ei tee, millal tööle tuleb minna. See pidev ootamine väsitab, aga midagi teha ei ole. Lõunaajal kooli minnes sadas väljas vihma ja seega ei saanud me õue jääda. Niisiis läksime tuppa sööma, mängima ja lapsed kaklema. Hakkasime kooli tagasi minema ja ma vaatasin, et ikka sajab vihma ja võtsin vihmavarju kaasa. Välja jõudes ilmnes, et vihma enam ei saja. Kuna vihma ei sadanud enam, siis läksime täna ka jalutama, mis me ikka seal toas istume. Tegime täna tiiru istanduste vahel ja vaatasime, kuidas puudelt oksi maha lõigatakse. Peeter leidis teeäärest kasvamas mandlipuu ja me proovisime mandli järgi. Maitse oli täitsa hea, ainukene aga oli see, et kuivatama peaks enne. Alles sadas ju vihma ja seega oli mandel märg. Peale kooli olime taaskord mängukal, kuid peale meie ei olnud seal kedagi. Varsti läksime meiegi minema, läksime linna, kuna ma tahtsin kingapoodi minna. Leidsin endale poest saapad, minu suurus, hinnast üle poole mahavõetud, nahast. Ainukene ja kõige suurem viga oli see, et saapanina tegi mu jala mitu numbrit suuremaks ja ma ei saanud neid osta. Kahju, muidu oli ilus saabas. Järgmisena läksime spordipoodi ja ma sain sealt endale vabaaja jalatsid. Hea kodus jalutamas käia. Marlenile saime uued tossud, järgi olid viimased paarid ja neil oli hinda mahavõetud. Kokkuvõtvalt võib öelda, et tegemist oli eduka poes käiguga. Peetrile helistati vahepeal mingist firmast, kus nad laadimas käivad ja öeldi, et paberitega mingi jama. Tuli välja, et vale number oli antud ja Peeter helistas logistikule, et teda sellest informeerida. Logistik ütles, et Peeter peab võib olla homme hommikul bartsu minema, aga ta helistab ja annab täpselt teada. Koju jõudes oli Marlenil vaja matemaatikat tegema hakata ja sellega tal tavaliselt probleeme ei ole. Tundub, aga et täna ei ole tavaline päev ja Marlen ei tahtnud kuidagi ülesannete teha. Lõpuks läks ta treppikotta ja tegi seal valmis, kuna meie pidime teda toas segama. Tuppa tagasi tulles oli ülesanne valmis, kuid mõned vead olid sees. Lõpuks sai ta need parandatud ja oligi tänaseks õpitud. Huvitav on see, et siinses koolis antakse koju suhteliselt vähe õppida võrreldes nt eestiga. Kas see on nüüd hea või halb seda ma ei tea. Samas leian mina, et Marlen peaks saama koju rohkem õppimist ja ma olen seda ka õpetajale öelnud. Võib olla teeb Marlen koolis piisavalt palju ja sellepärast ei antagi rohkem koju. Peeter sai õhtul teada, et hommikul ei ole tal vaja kuhugile minna ja võib olla tuleb hoopis õhtul Madriidi minna. Seega on homme hommik vaba.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.