16.01.2014

Ma ei mäletagi millal ma pidin viimati pool kuus hommikul ärkama. Täna oli vaja seda teha ja ei olnud üldse meeldiv. Lisaks ei saanud ma pool ööd magada, kuna kartsin sisse magada, kusjuures mul ei ole kombeks sisse magada. Peeter läks tööle ja mina voodisse tagasi, et peagi koos lastega ärgata. Väljas on jätkuvalt kehv ilm, kuigi sooja on ca 10 kraadi juures. Paraku on taevas pilves ja päikest pole, seega on jahe. Lapsed läksid kooli ja mina tulin koju ja ei viitsinud midagi teha. Peeter saatis mulle sõnumi, et tal on probleemid politseiga, mis täpselt juhtus ma ei tea. Peeter on konnas ja helistamine on kallis ja seega pean ma homseni ootama, et teada saada, mis juhtus. Suhteliselt nõme on olla teadmatuses, et miks politsei ta kinnipidas ja trahvi tegi. Korduvalt olen tahtnud telefoi võtta ja helistada, aga siiani olen olen sundinud ennast rahulikuks ja kannatlikuks jääma. Lõunaajal lastele kooli minnes ootas mind ees vestlus Gregori õpetajaga. Tegemist oli nö arenguvestlusega ja peab tõdema, et Gregor saab koolis väga hästi hakkama ja õpetaja on temaga rahul. Õpetaja ütles, et Gregor kuulab ja teeb tunnis kaasa, peab distsipliinist kinni. Samuti saab Gregor läbi oma klassilastega ja mängib teistega koos. Gregori klassis on 3 poissi, kellele meeldib pahandusi teha ja nendest pidi ta eemale hoidma. Nagu arvata oli, siis peab ka Gregor joonistamist harjutama ja laulmine ei ole ka tema lemmik. Ma arvasin, et meil läheb koolis õpetajaga rääkides kiirelt, aga kokkuvõttes läks peaaegu tunnikene. Lisaks uuris õpetaja veel elu kohta eestis. Nii palju, kui ma oskasin talle ka rääksin. Peeter andis vahepeal teada, et firma maksis trahvi ära ja ta saab lõpuks sõitma hakata. Täna ta koormat enam peale ei saa ja peab ootama homme hommikuni. Õhtul lastele järgi minnes sadas vihma ja nii me olime sunnitud tuppa tulema. Marlenil on homseks vaja matemaatikat teha ja ta hakkas seda tegema. Või vähemalt pidi hakkama, kuna minut hiljem oli tal isu kadunud ja nad hakkasid mängima. Peagi tegid lapsed avastuse, et vihma ei saja ja me võiksime õue jalutama minna. Kuna terve õhtu nendega toas istuda on tüütu, siis läksimegi. Lapsed paid kummikud jalga ja läksid maja ees olevasse porilompi. Marlen solistas porilombis, kui mööda sõitis politsei, kes vaatas meid selliste nägudega, et puhta imelikud olete. Nende jaoks oli vist imelik näha last porilombist vett välja lükkamas. Gregori klassiõed tulid ja tahtsid samuti porilompi minna. Nende ei olnud paraku kummikuid jalas ja vanemad pidid neid keelama. Lõpuks tegime külale tiiru peale ja kedagi kellega mängida õues ei olnud. Käisime veel kohalikust poest läbi, kuna paari asja oli vaja. Kohaliku poeomanik on Marleni klassiõe vanaisa, kes oli kassas. Ta andis lastele leti alt kommi, lastel oli heameel ja nad tänasid viisakalt. Tuppa tulles hakkas Marlen uuesti kodusttööd tegema. Ma olen korduvalt rääkinud, et tasub teha ühte asja korraga, siis ei teki probleeme. Marlen arvas, et ta vahepeal joob ja suutis paberi märjaks teha. Niisiis pidi kodunetöö jälle ootama, sest paber oli vaja ära kuivatada. Peale õhtusööki oli paber kuivanud ja Marlen tegi oma töö ära. Marlen oli ise ka imestanud, et see ei võtnudki palju aega ja midagi rasket ei olnud. Niisiis jäi veel aega mängimiseks. Paraku jäid multikad ära, kuna ma keelasin neid korduvalt ja nad ei kuulanud mind. Või õigem oleks öelda, et nad ütlesid, et me enam ei tee ja hetk hiljem tegid uuesti. Peale tänast ei ole mul aasta lapsevanema tiitit mõtet loota. Kuid mis teha, peab olema karm.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.