08.01.2014

Gregor ärkas mõned minutid enne kella ja tuli küsima kas võib ärgata. Ma oleksin tahtnud edasi magada, aga pidin ärkama. Gregor juba sõi, kui Marlen alles magas ja tema pidin ma ülesse ajama. Viisin lapsed kooli jai se tulin koos sõbrannaga meile, et teleka kohta uurida. Esimese kõne peale öeldi, et see inimene kes oskab vastata tuleb poole tunni pärast. Jõime teed ja rääksime juttu, kuniks kell oli nii kaugel, et helistasime uuesti. Ilmnes, et meie telekas on juba ammu valmis ja nemad ühe korra isegi olid helistanud. Ma ei mäleta, millal see oli, aga üks päev sõbranna tuli ja ütles, et võõralt numbrilt keegi helistas. Tagasi me tookord ei helistanud, kuna paberite peal oli teine number. Mina läksin linna käisin poest läbi ja seejärel läksin telekale järgi. Koju jõudes panin teleka tööle ja jäin ootama, mis saama hakkab. Sama hakkas seda, et suurema osa ajast telekas mängis ja pilt oli korralik. Käisin lastel koolis järgi ja neil oli heameel, et said jälle sõpradega koos olla. Koju tulles oli laste rüüm suur nähes, et telekas on tagasi ja nad tahtsid kohe multikaid vaatama hakata. Hommikul ütlesin ma neile, et koolist tulles peavad nad oma voodialused sinna kogunenud asjadest tühjaks tegema. Ja nüüd tuletasin neile seda meelde ja nad läksid oma tuppa. Peagi leidsid nad “aega” kaklemiseks ja sellega seoses tuli otsus, et multikad jäävad ära. Lõpuks said nad oma asjad korda ja selleks ajaks tahtsid nad süüa saada. Panin neile toidu lauale jai se läksin telekat vaatama. Huvitaval kombel said nad kiirelt ja vaikselt söödud ja tulid minu juurde. Vaatasime erinevaid saateid ja tänu sellele oleks peaaegu kooli hiljaks jäänud. Enne kooli jõudmist nägin Marleni õpetajat ja ta ütles, et Marlen oli täna ilusti kirjutanud ja ta oli sellega väga rahul. Tore ju, loodetavasti saame varsti käekirja ilusaks. Kuigi jah eks ole raske lapselt nõuda asja, milles ise tugev ei ole. Õhtul peale kooli jäime mängukale ja seejärel tahtis Gregori õpetaja minuga rääkida. Kuna homme peavad lapsed kaasa võtma mänguasja, siis ta uuris meie jõulukommete kohta. Millal lapsed kingtusi saavad, millisel kuupäeval jne. Seletasin talle seda nii nagu oskasin ja mulle tundus, et ta sai minust aru. Pärast võttis Marlen rullikud ja Gregor ratta ja nii me pimedani väljas olimegi. Koju tulles hakkas Marlen kirjutama ja peab ütlema, et enam vähem võis rahule jääda. St ma ei kustutanud ära ja ta ei pidanud uuesti kirjutama, progress missugune. Järgmisena valisid nad endale mänguasjad välja, Marlen võttis Lotte ja Bruno ja Lotte raamatu, Gregor kassi. Lisaks tuli Lottele ja Brunole nende õiged riided selga panna. Kui see kõik oli tehtud, siis vaatasime jälle telekat ja lõpuks vaatasime multikaid. Ma ei vaadanud terve eelmise aasta jooksul nii palju telekat, kui tegin seda täna. Lapsed läksid magama ja Peeter helistas ja ütles, et ta jõuab peale poolt ühte baasi. Nojah, eks ma saan talle öösel järgi minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.