03.01.2014

Täna hommikul ärkasin ma enne lapsi ülesse ja vaatasin, et kell hakkab 10 saama. Seega on nad lõpuks hakanud jälle normaalselt magama nii, et naudime veel viimaseid vabu päevi. Eilsest oli veel pannkookgi tainast järgi ja tegin neile koogid valmis. Endale tegin vahelduse mõttes kaerahelbe putru, kusjuures ma olen ainukene, kes meil seda sööb. Lapsed teatasid pudru peale, et see on titade toit ja nemad seda ei söö. Ma ei annagi neile, omalgi vähe. Õues oli taaskord ilus ilm ja välja minnes panin õhema jope selga. Mõnda aega väljas olles tundsin, et mul on ikkagi palav ja küsisin kas lastel ka on palav. Ilmnes, et neil on ka palav ja tulime tuppa jopesid vahetama. Natukene hiljem tulin ma uuesti tuppa, sest lastel jäid eelmise korraga mütsid vahetamata. Nojah, kui pea ei kanna peavad jalad kanda, mis ma muud selle peale ikka oskan öelda. Olime pikalt väljas ja päikese käes olin mõnus ja soe, tõeline kevad on (vähemalt täna) käes. Vilus näitas termomeeter 17 kraadi, seega päikse käes oli tunduvalt rohkem. Lõuna jõudis kätte ja tulime tuppa sööma, et pärast seda uuesti õue minna. Pärast tuli sõbranna oma lapsega ka õue ja nii me kõik koos mängukatel käisime ja jalutasime. Aeg läks kiiresti ja õues oli jätkuvalt mõnus olla. Õhtul käisime lastega poes ja lapsed tahtsid endale poest plastiliini saada. Huvitav on see, et nad leidsid (nad leiavad alati, kui pole vaja) asju, mida mina tähele ei pane. Ostsin neile 8 plastiliini topsist ja erinevatest vormidest koosneva komplekti. Koju tulles istusid nad lauaäärde ja hakkasid erinevaid kujusid tegema. Vahepeal meenus Marlenile, et ta peab lugema ja nii ta raamatu välja otsis. Tegelikult Marlen lugeda ei oleks tahtnud, aga ilma lugemata ei näe multikaid. Igatahes peale seda oli teleka vaatamise õigus välja teenitud ja lapsed vaatasid mingi aeg telekat. Lõpuks ütlesin, et telekas tuleb kinni panna ja plastiliinid kokku koristada. Koristamise asemel otsustasid nad hoopis uus kujusid tegema hakata. Peeter sai konnas koorma mahaantud ja uue koorma peale võetud ja võttis suuna bartsu poole. Peagi sai ta sõnumi, et peab homme varahommikul koorma mahaandma, kuna keegi on kuskil jälle valesti kokkuleppinud. Peeter peaks selleks oma kaardi ära rikkuma st. sõitma rohkem tunde, kui lubatud. Peeter vastas neile, et tema kaart ei võimald nii sõita, vabandust. Vastust ta selle peale ei saanud, aga samas ei saa ka nõuda ca 12 h järjest sõitmist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.