30.11.2013

Gregor arvas, et hommikul on vaja vara ärgata ja mind ka ülesse ajada. Kuna kell oli alles üheksa, siis saatsin ta voodisse tagasi ja mõnda aega oli veel vaikus majas. Mul endal enam und ei tulnud ja lõpuks tõmabasin aknakatte eest ja lapsed tulid ka voodist välja. Hommikusöögiks tahtsid nad pannkooke ja nii ma neid kööki tegema läksingi. Peale söömist hakkasid lapsed mängima ja mina tegelesin kodustetöödega. Lõpuks oli kell nii palju, et ma tahtsin õue jalutama minna, aga lapsed teatasid, et nemad ei viitsi ja nad tahavad hoopis toas mängida. Ei hakanud ma neile peale ka käima ja nii me tuppa jäimegi, lisaks ootasime Peetri tulemist. Aeg muudkui läks ja oligi aeg lõunat süüa ja ma arvasin, et selle peale jõuab Peeter koju. Seekord läks hoopis teisiti ja Peeter ei jõunud söögiajaks koju. Peeter hoopis helistas ja ütles, et tal läheb veel aega. Ilmnes, et see eile kolmas koht, kuhu ta täna hommikul laadima läks ei ole oma kaupa veel valmis saanud. Uskumatu, nad tellisid juba eile õhtuks auto ja täna hommikul ei ole koorem valmis. Seega pidi Peeter mõned tunnid enne ootama, kui sai viimased alused peale ja võis baasi tulla. Peeter jõudis enne nelja koju ja pärast söömist läksime linna. Tahtsin Peetrile näidata, mis asju lapsed sünnipäevaks- ja jõuluks tahavad. Vaatasime asjad üle, aga midagi veel ära ei ostnud, eks peame mõtlema, mis on lastele parim valik. Huvitav oli see, et kõik poed kus me käisime olid rahvast paksult täis ja liikumisruumi oli suhteliselt vähe. Lisaks linnast ära tulles sattusime veel ummikusse, mis oli esmaskordne juhus siin riigis ja linnas. Gregor köhis päeval natukene ja ma mõtlesin, et peaks enne koju tulekut apteegist läbi käima. Kuid ma suutsin selle ära unustada, aga Gregor selle eest hakkas õhtul rohkem köhima. Homme on paraku apteegid kinni nii, et enne esmaspäev rohtu ei saa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.