23.12.2013

Hommikul juhtus ime ja Gregor ärkas hiljem, kui tavaliselt..jeee. Lapsed tõusid ülesse ja hakkasid parkimismajaga mängima. Kutsusin nad vahepeal hommikust sööma ja söögiks tahtsid nad eilset kooki. Mina arvasin,et me some seda kooki nädal aega, aga juba täna sai otsa. Tegin piparkoogi tainast juurde, kuna mulle tundub, et eile tehtud saavad peagi otsa. Lapsed olid mängimisega hõivatud ja nad ei tahtnud isegi õue minna. Nii me siis istusime toas, mina vahepeal koristasin ja pesi pesu. Lõpuks küsis Marlen kas me täna õue ka läheme, oli ka juba aeg mõtlesin mina. Ikka läheme ütlesin talle ja nad panid oma asjad kokku. Kuna me eile turul ei käinud, siis ei ole meil kodus puuvilju ja nii me läksime linna. Enne poodi minekut käisime mängukal ja lapsed said jälle mängida. Poes oli jätkuvalt palju rahvast ja polegi motet mainida, et ülemaailmne nälg on kätte jõudnud/jõudmas. Meie võtsime oma paar asja ja tulime tulema. Koju tagasi tulles võtsid lapsed parkimismaja jälle välja ja mäng jätkus. Niisiis ei teinud me täna midagi kasulikku või vajalikku. Seega peaks homme hakkama Marlen kirjutamist ja lugemist harjutama ja mina kokkama. Kuidas ja mida me homme teeme sellest juba homme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.