22.12.2013

Viisin Peetri tööle ja koju tulles mõtlesin magama minna, kuna kell oli ca 1 öösel. Selleks ajaks olin ma üleväsinud ja uni ei tahtnud kuidagi tulla. Ja seda lootust ka ei olnud, et oleks hommikul kauem magada saanud, kuna see ei läinud Gregori plaanidega kokku. Lisaks saatis sõbranna kirja, et nemad lähevad linna jõuluturule ja kas me tahame ka minna. Tal mees oli öelnud, et me käisime turul vales kohas ja kuskil mujal pidi õige olema. Nagu nii meil midagi tarka ei ole teha ja seega saatsin vastuse, et tuleme. Samal ajal tuli Marlen voodist välja ja me läksime koos Gregori juurde, kes oli teki alla peitu pugenud. Soovisime talle sünnipäevaks õnne ja andsime kingituse kätte, kingiks oli parkimismaja. Gregor on seda ammu poes vaadanud ja endale tahtnud ja nüüd ka sai. Hakkasime seda kõik koos kokku panema ja lisaks sõime kooki. Peagi tuli riidesse panna ja linna minema hakata. Huvitaval kombel asus turg ikkagi samas tänavas, kus me ükspäev käisime, aga täna käisime teises tänava otsas. Osta ei olnud sealt midagi ja erilist kauba valikut ka ei olnud. Ma isegi ei petunud selles käigus, kuna päike paistis ja lastel oli lõbus. Läksime ja jalutasime linnas ringi ja lapsed käisid mängukal ja neil oli lõbus. Arutasime täna sõbrannaga teemal laste koolivaheaeg ja aeg, millal lapsevanem st meie saame puhata. Tema ütles selle peale, et meie puhkame, kui lapsed on koolis, sellega ei olnud mina nõus. See aeg, mis lapsed on koolis pean mina kodus koristama, süüa tegema, pesu pesema jne. Mina ei nimeta seda aega puhkuseks, sest ma tegelen asjadega, mis on vajalikud pere jaoks. Sõbranna sai ise ka aru, et see ei ole puhkus. Ma saan aru, et puhkus on see aeg minu jaoks, kui ma tegelen nende asjadega, mis mind huvitavad. Nojah vahel olen ma laisk ja ei tee laste kooli ajal tõesti midagi, aga see on pigem errand, kui reegel. Ütlesin sõbrannale, et mulle tundub, et kui ma käiks tööl, siis ma saaks rohkem puhata. Minu arust tööl käis ma küll õhtuks nii väsinud ei olnud, kui olles “kodutööl”. Kontorist asutsid õhtul välja, panid ukse kinni ja kõik. Kodus ma ei saa ju perele öelda, et sorry mul on tööpäev läbi ja ma ei tee täna enam midagi. Oh ei ole see koduperenaise elu midagi nii lihtne nagu arvatakse. Kuna see aasta Gregoril sünnipäeva pidu ei tule, siis ei olnud meil koju kiiret. Mitu tundi hiljem olid lastel kõhud tühjad ja jalad väsinud ja nad tahtsid koju tulla. Kodus keetsin kartuleid ja võtsin süldikausi kapist välja. Lapsed vaatasid alguses selliste nägudega, et nemad küll seda süüa ei kavatse. Lõpptulemus oli see, et mõlemad lapsed võtsid sülti juurde ja neile see maitses. Nad söövad iga aasta sülti, aga neil oli meelest läinud, et neile see maitseb. Väiksed vana inimesed nagu nad on, mälu veab vahel alt. Peale seda tuli loomulikult kooki süüa ja mida kauem kook seisnud on seda paremaks maitseb läheb. Lapsed mängisid parkimismajaga ja lõpuks saime kõik kleepekad peale ja asjad omadele kohtadele. Peagi teatas Gregor, et tema tahab õue minna ja panin ennast riidesse ja läks rõdule jalutama. Marlen jäi tuppa ja nii nad, siis jalutasid ja jutustasid teine teiselpool akent. Pärast tegid nad vahetust ja lõbu jätkus. Mõtlesin,et peaks hakkama piparkooke küpsetama ja lapsed tahtsid kohe aidata. Ütlesin neile, et ma rullin taina lahti ja nemad saavad teha ja see sobis neile. Valisid nad vormid välja ja hakkasid tegema, kuni tainas oli erinevaid kujundeid täis. Panin need pannile ja ütlesin, et rullin uuesti ja nad saavad edasi teha. Selle peale olid nad väsinud ja enam ei viitsinud teha ja läksid hoopis multikaid vaatama. Seega pidin ma üksinda valmis tegema ja nemad käisid ainult söömas. Esimene pannitäis piparkooke oli otsas enne, kui teine täis valmis sai. Maitse on täitsa hea ja seda retsepti võib edaspidigi kasutada. Homme peaks minema tuhksuhkru ostma ja, siis saab glasuuri ka tehtud. Ma olen mitu korda poes käies meelespidanud, et tuhksuhkur tuleb osta, aga ikka on meelest läinud. Siin ei ole seda, et lähed poodi ja ostad valmis glasuuri. Peeter helistas konnast ja soovis Gregorile veelkord õnne. Peeter eile õhtul juba soovis, aga ta arvas, et Gregor unustas ära. Peale kõnet teatas Gregor, et isa soovis mulle juba eile õnne ja mul oli see täitsa meeles. Gregori meelest mitu korda soovida ei ole üldse huvitav ja tundub, et ta ei taha olla tähelepanu keskpunktis. Õhtul vaatasid lapsed multikaid ja mängsid parkimismajaga ja nii see Gregori 5 sünnipäev läbi saigi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.