21.12.2013

Ei tasugi vist enam öelda, et Gregor oli jälle liiga vara üleval ja käis küsimas, kas ta võib ärgata. Mina muidugi ei lubanud, kuna kell oli vähe ja ta läks õhtul hiljem magama. Marlen ärkas mingi ajapärast ülesse ja nad panid oma toa ukse kinni ja mängisid vaikselt. Seega jäin mina uuesti magama ja ei läinud neid segama. Üks hetk tuli siiski ärgata ja hommikusöök valmis teha. Peale sööki ei viitsinud keegi midagi teha ja me lihtsalt laisklesime. Mingi hetk panin ma liha potti ja lasin külmavee peale ja jätsin mõneks ajaks seisma. Õues paistis päike, ilm oli ilus ja me läksime õue jalutama. Vahepeal tulin mina tuppa ja panin süldi keema, võtsin vahu ära ja jätsin pliidi peale keema. Õue minnes tuli mulle meelde, et maitseained jäid panemata ja nii ma tuppa tagasi jälle tulin. Seejärel otsustasime autoga ühe lähedal asuva kiriku juurde sõita ja vaadata, mis seal huvitavat on. Enne, kui kohale jõudsime läks päev p..sse, st Peetrile helistati ja öeldi, et ta peab äna tööle minema. Iseenesest seda oligi arvata, et nad helistavad, kuna Peeter sai 45 h puhkepusi tehtud. Ja enne pühi on konnadele vaja värskeid puuvilju viia. Kedagi ei huvita ju, et homme on meil lapsel sünnipäev.  Koju tasgasi tulles oli aeg lõunat süüa ja peale seda nõusid pesta. Natukene läks veel aega mööda ja juba tuli sülti lõikama hakata. Peeter mängis lastega ja ma lõikasin süldi ära, mis läks üllatavalt kiiresti. Panin süldi kaussidesse ja karpidesse ja Gregor teatas, et tema seda sööma ei hakka. Tore, ega keegi ei pakugi talle head asja. Siis tuli mul meelde, et õhtuks peab ka süüa tegema ja seega hakkasin ma süüa tegema. Seejärel küpsetasin homseks kräsupea koogi valmis ja peale seda kõike olin ma väsinud. Magama minna ei saanud, kuna lapsed tulid puhtakse pesta jam agama saata. Peetrile enne tööle minekut süüa anda ja asjad kaasa panna. Kõige lõpuks Peeter tööle viia ja ise koju tagasi sõita. Ühesõnaga totaalselt igav elu ja ei midagi põnevat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.