17.12.2013

Tundub, et sool on tõesti hea ravim köha korral, sest täna öösel Marlen köhis mõne üksiku korra. Hommikusöögiks olid lõhesaiad ja need kadusid taldriku pealt hetkega. Hea, et ma kohe ühe võtsin muidu oleks ilma jäänud. Ahjah taldriku peale oli jäetud sai ilma kalata ja see on meie laste puhul täiesti tavaline. Viisin lapsed kooli ja ise läksin kõrval külla poodidesse. Jõudsime Gregoriga kokkuleppele, et kooli viimiseks teeme õunakooki ja selleks on vaja õunu. Niisiis käisin ma toidupoes ja sain sealt vajalikud asjad ostetud. Kuna me käime seal poes suht tihti, siis on kassapidajad juba tuttavad ja nii küsiti tänagi, kuidas mul läheb. Ültesin, et hästi kuna lapsed on koolis,  kassapidajale tegi see nalja. Seejärel käisin ja ostsin lastele mõned asjad jõuludeks ja hetkel on puudu mõlemale üks asi, mida ma ei saanud. Loodetavasti lähi päevi saan puudu olevad asjad juurde ja, siis on jõulukingid olemas. Koju tagasi tulles panin supi keema ja tegin natukene koduseidtöid. Mingi hetk lasi keegi õuest uksekella ja ma küsisin kes on. Kella helistas postiljon ja ütles, et tal on mulle kiri, seda kirja olen ma juba mitu päeva oodanud. Kohale jõudsid teleka paberid ja homme saab minna ja teleka remonti viia. Taaskord suured tänud isale, kes käis ja lasi garantiiraamatu ära täita. Ma saatsin samusngi kirja teleka probleemi kirjeldusega ja uurisin, kuidas saab teises riigis garantiiremonti minna. Vastuseks sain, et Euroopa Liidus võib üks kõik millisesses riigis minna. Ainukene tingimus on see, et garantiiraamat peab olema täidetud. Paraku oli meie oma täitmata ja seega läks isa poodi, et seal raamat ära täidetakse. Otseloomulikult ei olnud seal keegi sellest midagi kuulnud ja järgmisena pidasin ma antud poega kirjavahetust, kust telekas sai ostetud. Nemad ei olnud asjad samuti midagi kuulnud ja võtsid ise samsungiga ühendust ja said sama vastuse, mis minagi. Loetud päevad hiljem öeldi, et poodi on informeeritud ja võib minna garantiraamatut täitma. Isa käis kohapeal ära ja saatis paberid meie poole teele ja nüüd nädal hiljem sain ma nad kätte. Läksin kooli lastele järgi ja ütlesin sõbrannale, et mul paberid käes ja homme saame linna minna. Leppisime kokku, et ta tuleb peale kooli lapsega meile ja ma näitan talle, mis probleem telekal on. Ma küll rääkisin talle, aga parem on kui tai se näeb, siis on tal remondis lihtsam seletada. Tuppa tulles tegime lastega toad korda ja küpsetasime koogi valmis ja enne, kui arusaime oli lõuna läbi. Lapsed läksid kooli tagasi ja meie jalutama, kuna täna oli soe ja ilus ilm. Õues oli 14 kraadi sooja ja tunne oli selline nagu kevad hakkaks tulema. Arvestades seda, et järgmine nädal on jõulud, siis jõulutunnet, kui sellist ei ole. Piisab ju sellestki, et õues on soe ja jõule saab niisama ka pidada. Peagi tuli lastele kooli järgi minna ja jälle on üks koolipäev läbisaamas. Lapsed said täna klassipildid kätte ja terve kool jooksis sinised ümbrikud käes ringi, kus olid pildid sees. Täitsa ilusad pildid on ja kõik lapsed on peal. Seejärel tulime meile ja ma panin teleka käima, et probleemi näidata. Läks terve igavik mööda, aga telekas töötas ja töötas ilusti. Mulle hakkas juba tunduma, et see ei ole võimalik, et telekas on iseenesest korda saanud. Õnneks või kahjuks nii ei olnud ja lõpuks oli pilt jälle sama nagu kõik viimased korrad. Tegime ekraanist pilte ja lisaks video, et remondis oleks lihtsam seletada. Eks näis, kuidas homme läheb ja, mis öeldaks. Lõpuks jõudsin nii kaugele, et tegin Gregorile kooli viimiseks koogid valmis, loodetavasti lastele maitseb. Peeter helistas ja ütles, et ta on barstu turul ja homme hommikul saab koorma mahaanda. Peale tema oli samas kohas üks auto ootamas ja seega on Peeter teine, keda laadima hakatakse. Ülemus helistas ja küsis kaugel Peeter on ja kuuldes, et bartsus ütles, et tule baasi ära. Arusaamatuks jääb, miks nad ei võinud enne öelda, et Peeter peab baasi tulema. Ja kas sellel üldse on vahet, sest peamine on ju see, et Peeter tuleb koju. Ja loodetavasti on ta ka hommikul kodus ja me saame kõik koos teleka remonti viia. Üldiselt lihtsam on mitte loota ja elada tuleb minut korraga. Enne, kui Peeter koju jõudis helistas ta ja ütles, et ta sai uues korralduse. Nimelt peab ta hommikul uuesti konna minema, mis kell tam aha peab laadima, seda logistik ei öelnud. Peeter helistas talle korduvalt tagasi, aga nagu ikka telefonile ei vastatud ja tagasi ei helistatud. Jääb arusaamatuks, miks on vaja niimoodi nõmetseda. Peeter ei helista ju logistikule, et niisama lobiseda, vaid selleks, et vajalikku infot saada. Aega läks mööda ja ime sündis, logistik helistas tagasi ja Peeter sai teada, et ta annab koorma maha ja laadib samas kohas peale. Lisaks ilmnes, et ta ei lähe Pariisi vaid ühteteise kohta. Lapsed said aru, et isa tuleb koju ja Marlen ütles, et tema ei taha, et ma nad üksinda koju jätan, vaid nad tahavad kaasa tulla. Ütlesin talle, et ma ei saa neid kaasa võtta, kuna isa tuleb hilja ja nemad juba magavad. Marlen püüdis veel enda juurde jääda, aga sai siis isegi aru, et sellest ei ole kasu. Niisiis läksid lapsed magama ja mina jäin ootama, millal Peetrile järgi pean minema. Peeter jõudis baasi, tankis auto ja vahetas haagise ära ja seejärel tulime koju. Kiire õhtusöök ja oligi vaja magama minna, kuna hommikul vaja vara ärgata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.