13.12.2013

Jälle kord on kätte jõudnud reede ja seega on selle nädala viimane koolipäev. Imekombel said lapsed kiiresti voodist välja, sest päkapiku toodud üllatusi oli vaja vaatama minna. Mina tegin hommikusöögi panin kooli jaoks kaasa joogi ja söögi. Lõpuks olime kõik valmis uksest välja minema, et õigeks ajaks kooli jõuda. Lapsed läksid tundi ja minul oli muusikaõpetajaga vestlus. Juba kevadel räägiti, et jaanuaris tuleb mingi üritus, kus lapsed laulavad. Ja tore oleks, kui Marlen laulaks mõne eesti keels laulu. Enne, kui me eestisse tulime tuletati mulle seda meelde, et äkki saan eestis mõne raamatu tuua, kus oleks noodid ka juures. Mõne aasta eest sai lastele ostetud lauluraamat, kus on sõnad ja noodid juures. Võtsime selle raamatu kaasa ja Marlen viis selle kooli ja andis õpetaja kätte. Marlen viis raamatu enne ära, kui ma jõudsin temaga laulu valima hakata. Niisiis läksin täna õpetajaga kaasa ja arvasin, et pean raamatust laulu valima hakkama. Minu suureks üllatuseks oli laul juba välja valitud, seega üks probleem jälle vähem. Minu kohale kutsumise põhjus oli hoopis huvitavam ja selle peale ma ei oleks kohae ise tulnudki. Nimelt tahtis õpetaja tead, kuidas eesti keelseid sõnu tuleb hääldada. Ei ole just kerge hääldada sõnu, kus on täpidega tähed. Lugesin talle laulu ette ja ta pani endale kuulmis järgi kirja, eks ma saan vajadusel või Mareln saab teda aidata. Kodus tegin igapävased toimetused ära ja peagi tuli lastele järgi minna. Kuidagi saime lõuna mööda saadetud ja oligi aeg jälle kooli minna. Mina läksin sõbrannaga jalutama, kuna vaja ju ennast kuidagi vormis hoida. Ja tagasi jõudes sai kool läbi ja tulime lastega koju, et lapsed saaks natukene süüa ja Marlen trenni minna. Niisiis läks Marlen selle aasta viimasesse trenni ja meie Gregori mängisime kodus arvutimängu.  Ja nii me seda päeva õhtusse veeretasime, kuni helistas Peeter ja ütles, et ta jõuab öösel koju. See oli muidugi tore uudis, aga loomulikult käib sinna juurde aga. Hetke seisuga saab Peeter 24 h puhata ja peab homme öösel hakkama Hollandisse sõitma, et järgmiseks nädalavahetuseks koju tagasi jõuda. Marlen hakkas hommikul jälle köhima ja õhtul magama mines köhis ta päris pikalt. Eelmine köha jõudis enam vähem ära minna, kui uus juba kohale tuli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.