04.12.2013

Peeter jõudis poole kolmeks koju ja esimene asi, mida ta uksest sisse tulles küsis oli, mis toimus. Treppikotta tulles oli tunda põlengulõhna, mis täpsemalt juhtus, seda me ei tea. Mina rääkisin Peetrile nii palju, kui ma asjast teadsin, ega ma suurt midagi ju tedanudki. Gregor pidas vajalikuks öösel jälle köhida ja ma käisin teda mitu korda vaatamas. Ja hommikul ärgates olin ma väsinud ja tahtsin ainult magada. Marlen pidi kooli minema ja seega tõusime Gregoriga ülesse ja lapsed sõid hommikust. Seejärel panin Marlen riidesse ja läks üksinda kooli, meie Gregoriga vaatasime akna pealt, kuidas ta läks. Kuna Gregor ei maganud ise ka öösel piisavalt, siis läksime voodisse tagasi. Tegime veel väikse uinaku ja seejärel tõusime kõik kolmekesi ülesse. Gregor vaatas multikaid ja meie sõime Peetriga nii kaua hommikust. Lõuna ajal läksin Marlenile kooli järgi ja käisin tema õpetajaga rääkimas, õpetaja kutsus mind tänaseks kooli vestlusele. Õpetaja tahtis rääkida enne vaheaega tulevatest üritustest ja Marleni õppimisest. Marlenil pidi koolis hästi minema, ainuke probleem on jätkuvalt kirjutamine. Õpetaja on Marleni arenguga rahul ja eks näis, kuidas tal edasi minema hakkab. Tulime koju ja lapsed tahtsid multikaid vaadata ja me ei hakanud neid keelama. Lisaks sõid nad lõunat ja lõpuks jõudsid mängida ja omavahel vaielda. Marlen läks kooli tagasi ja meie jäime ootama, millal peab talle järgi minema. Peale kooli läksin mina Marlenile järgi ja olime mõndaega maja ees mängukal, Gregor vaatas nii kaua akna peal. Ütlesin Marlenile, et lähem tuppa, aga sellele peale tuli ainult vingumine, miks me peame minema. Seletasin talle, et Gregor ootab ja ta tahaks ka õues olla ja teiste lastega mängida. Lisaks küsisin Marleni käest, et kas talle meeldiks vastupidine olukord ja tema ütles, et Gregor võiks küll õues olla ja tema vaataks. Usun ma jah seda, vastupidises olukorras Marlen vinguks, et miks Gregor saab õues olla. Mõne ajamöödudes sai Peeter kõne, et ta peab sõitma Pariisi ja minna saab kuskil kesköö paiku. Niisiis hakkasin mina süüa tegema, et Peetrile midagi kaasa panna. Ja õhtusöök vajas samuti tegemist ja magustoiduks olid rosina-muffinid. Gregoril oli magamaminnes 38,1 palavik ja seega ei saa ta ka homme õue minna. Voodis olles hakkas Marlen köhima ja see köha ei jäänud kuidagi järele. Arutasime Peetriga ja leidsime, et kõige targem on Marlen homme koolist koju jätta. Reedel on siin püha ja seega kooli ei ole. Niisiis saan ma järgmised 4 päeva lastega kodus veeta, küll on tore. Kui Gregoril palavik ära läheb, siis saame ehk laupäeval õue minna, kuna toidupoodi on vaja minna. Viisin Peetri õhtul töö juurde, kuna koorem ei olnud veel tulnud, siis jäime ootama. Mina ei jõudnudki ära oodata, vaid tulin koju tagasi. Uksest sisse tulles kuulsin tuttavat köhimist ja see jätkus pikalt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.