03.12.2013

See, et Gregor päeval vähem köhib ei tähenda seda, et ta öösel ei köhi. Öösel oli tal vaja loomulikult köhida ja seega ei maganud ta ise ja ei maganud ka mina. Hommikul õnneks kellegil ärkamisega probleeme ei olnud ja lapsed jõudsid õigeaegselt kooli. Mina tulin koju, tegin meile Peetriga süüa ja edasi järgnes nagu ikka lõputu ootamine. Peetri puhkepaus saab peale lõunat läbi ja seega tuleb peagi kõne ja ta peab tööle minema. Hakkasime lastele kooli järgi minema, kui tuli saatuslik kõne ja Peeter peab minema. Peeter läheb Valenciasse laadima ja peale seda peaks koju tagasi tulema, koorma edasi viib keegi teine. Peeter läks ja tõi lapsed koolist ära, mina tegin talle söögi soojaks ja panin söögi kaasa. Elu on näidanud, et alati tuleb kõik asjad Peetrile kaasa panna, kuna kunagi ei tea, kui kauaks ta tegelikult läheb. Kuigi Peeter vaidleb mulle alati vastu, et ma ei paneks nii palju asju kaasa, aga ta on isegi arusaanud, et parem olgu rohkem kui vähem. Ma tuletan talle selle peale meelde, et ta läheb autoga, mitte jala.  Niisiis tõi Peeter lapsed koju, sõi ja läinud ta oligi. Lapsed ütlesid, et nad tahaks telecast multikaid vaadata, hetk hiljem, et hoopis arvutist. Mina ei tahtnud neile arvutit anda ja seega ütlesin, et kõigepealt tahtsid nad telekat ja saavad selle või mitte midagi. Lapsed ei ole juba ammu telekat vaadanud ja telekas on hetkel rohkem ilu asi riiulis. Ma ootan juba, et saaks suure teleka korda ja, siis vaataks vahel isegi. Lõpuks sai lõuna läbi ja lapsed läksid kooli tagasi ja mina käisin jalutamas. Kool sai läbi ja, kuna õues oli ilus ilm, siis olime mõndaega veel mängukal. Seejärel viisime koolikotid tuppa ja läksime purskkaevude juurde, kus ei olnud kedagi. Käisime veel mängukal ja jalutasime natukene õues. Gregor ütles, et tal on külm ja tulime tuppa ära. Toas hakkas Gregor lõdisema ja soovitasin tal riidesse panna ja tegin kakaod. Soojem tal lõpuks hakkas ja, siis teatas Gregor, et ta on unine ja tahab magama minna. Ja voodisse ta läkski, palavikku ei tundunud tal olevat. Läks natukene aega mööda ja Gregor tuli voodist välja ja ütles, et tal ei ole enam külm. Põsed oli punased, aga muidu ei tundunud midagi olevat ja seega ma kraadima ei hakanud teda. Tegin söögi soojaks ja panin filmi käima, kui Gregor ütles, et tema süüa ei taha. Ma ei hakanud teda sundima, kuid hiljem ta natukene ikkagi sõi. Enne, kui lapsed magama läksid panin Gregorile kraadiklaasi ja see näitas 38,5. Niisiis on Gregor haige ja sellel nädalal tal kooli asja ei ole. Peeter sai koorma peale ja on kodupoole teel. Lapsed läksid magama ja mina vaatasin arvutist filmi, kui keegi koputas ukse peale. Huvitav mõtlesin, et alles rääkisin Peetriga ja ta ütles, et tal läheb veel aega koju jõudmisega, et kes see veel on. Selleks ajaks, kui ma ukse juurde jõudsin ei olnud seal enam kedagi, vähemalt meie ukse taga. Koputati naabrite uste peale ja trepikojas kais jutt, lisaks oli tunda imelikku lõhn. Ma ei ole päris kindel, mis täpselt juhtus, aga kuskil midagi põleb. Paraku mul lapsed magavad ja ühel neist on palavik ja seega ei hakka/ei saa ma nendega kuhugile välja minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.