31.10.2013

Täna on lastel koolist vaba päev ja seega ei pidanud me hommikul vara ärkama. Või õigem oleks öelda, et me oleks võinud kaua magada, aga lapsed ärkasid vara ülesse. Õnneks on nad juba suured ja saavad mingi aja omapäi hakkama. Seega mängisid nad mingi aeg omaette ja, siis tõusin ma ülesse, et neile süüa pakkuda. Lõpuks said kõik söödud ja nõud pestud ja tuli oma päevaga midagi ette võtta. Kuna mul puudub jätkuvalt sotsiaalkindlustus number, siis läksime seda tegema. Nagu ikka tuli seista järjekorras ja ma tegin Peetrile korduvalt selgeks, et aitab küll siin passimisest lähme parem minema. Peeter ei lasknud sellel juhtuda ja nii ma lõpuks ametniku laua taha jõudsin. Võttis tema rõõmsalt minu paberid vastu, uuris neid siit ja sealt poolt ja teatas lõpuks, et ma pean laskma abielutunnistuse hispaania keelde tõlkida. Temale ei sobi, et see on väljaantud prantsuse keeles ja Viini konvensioon ei huvita teda üldse. Kogu asja juures tegin ma suure vea, et andsin kõik paberid korraga ja seal oli juures eesti saatkonna kiri, kus juhiti tähelepanu Viini konvensioonile. Igatahes numbrit ma ei saanud ja pean laskma dokumendi ära tõlkida, mida ma teha ei kavatse. Ma lähen teine päev järgmise ametniku juurde ja küll ma oma numbri üks päev kätte saan. Seejärel läksime kingapoodi, kus ootasid ees head hinnad. Leidsin endale saapad, proovisin vasakut jalga, nagu oleks minu jala järgi tehtud, sobis ideaalselt. Ma olin juba valmis neid ära ostma, aga otsustasin teise ka jalga panna. Ja see oli suur viga, kuna ma ei ole ammu midagi nii ebamugavat oma jala otsa pannud, ei istunud see parema jala oma kuidagi. Seega jäid saapad ostmata ja mul oli sellest siiralt kahju. :( Kuna ilmad on väljas jahedaks läinud, siis on meil vaja vannituppa vaipa ja nii me käisime mitu poodi läbi, et vaip osta. Peab, aga tõdema, et me ei leia kunagi poest seda, mida hetkel vaja on. Alles hiljaaegu olid poes vaibad, mis meile sobisid ja mis peamine, me mõlemad Peetriga vaatasime neid, aga ei pidanud vajalikuks osta. Vahepeal käisime kodus ja tegelesime küpsetamisega ja seejärel läksime uuesti shoppama. Gregor suutis üks päev sulgeda kapiukse nii, et uks tuli eest ära. Niisiis oli meil vaja osta uued kapihinged, et uks tagasi panna. Läksime ehituspoodi ja saime seal hinged, lisaks oli meil kruve vaja. Kuna me ei ole enne kruve siin ostnud, siis ei teadnud me kuidas see täpselt käib. Kruvide ostmine on siin väga lihtne, riiuli peal on number ja seal on ka kilekott, kuhu saab kruve panna. Kassas vaadatakse, kui palju on kilekotis kruve, st. kilekott jaotatakse 3 osaks ja vastavalt sellele tuleb ka hind, lihtne ja loogiline. Lootusrikkalt läksime järgmisesse kingapoodi ja oh seda imet ma leidsin taaskord saapad. Panin vasaku jalga ja see sobis, kuigi oli natukene lai, parem see eest istus ideaalselt. Seega tegin järelduse, et vasakut on proovitud ja on välja venitatud ja ma jäin taaskord ilma saabasteta. Krt võiks selle peale ainult öelda, tõeliselt kehv päev. Lisaks ei saanud me ka vannituppa vaipa ja tuli koju tagasi. Kuna täna on halloween, siis kohalikud lapsed on kostüümides ja käivad majast majja komme hankimas. Meie jaoks on see uus ja võõras komme ja seega meie lapsed sellest aktsioonist osa ei võtnud, vaid vaatasid kodus arvutist multikaid. Peeter pani samal ajal kapile ukse ette ja taaskord on üks asi tehtud. Lõpuks oli aeg magama minna, mina lugesin lastele Lotte raamatut ette ja peagi oli vaikus majas. Ahjah unustasin enne, kui poes olime sai Peeter ülemuselt kõne, et ta peab homme hommikul barstu mahaandma minema. Paraku ei öelnud ülemus, mis kell ja millise autoga ja seega saatis Peeter talle õhtul sõnumi, et infot täpsustada. Vastuseks ülemus helistas ja teatas, et homme on püha ja enne laupäeva ei ole vaja kuhugile minna. Nii, et loodetavasti lapsed saavad sellest aru ja magavad hommikul kaua.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.