29.10.2013

Hommikul olin enne kella üleval ja enesetunne oli väga hea, värske ja väljapuhanud. Küsisin lastelt, mida nad hommikuks süüa tahavad, Gregorile sobisid helbed jogurtiga. Marlen tahtis pannkooke, mida ma ei viitsinud teha ja lõpuks tahtis piimasuppi. Kusjuures ma olen neile korduvalt öelnud, kui nad tahavad hommikul pannkooke või piimasuppi, siis öelgu juba õhtul tean ettevalmistused ära teha. Lõpuks said lapsed söödud, pestud ja riidesse ja ma viisin nad kooli. Koju tulles sõime Peetriga ja nautisime vaikuses kohvi-teed. Lisaks koristasime pesuruumi, kust viskasime minema kuivanud ja tühjad värviämbrid. Kui me sisse kolisime, siis omanik ütles, et ämbrites on värvi ja me võime ise seinad üle värvida, kui tahame. Tollel hetkel me ämbreid lahti ei teinud, vaid tõstsime lihtsalt eest ära. Nüüd oli meil vaja asjad kuhugile ära panna ja seega vaatasime ämbrid üle. Ruumi tekkis juurde ja me saime oma asjad ära pandud, nüüd peaks olema kõigil asjadel oma koht. Ei läinudki kaua mööda, kui Peetri töötelefon helises ja ta tööle kutsuti. Seega jäin ma ülepika aja üksinda ja nautisin vaikust ja rahu ja ei teinud midagi. Peagi läksin kooli lastele järgi ja olime natukene aega õues. Seejärel tulime tuppa sööma ja Marlen tegi osa kodustestülesannetest ära. Natukene jäi veel aega toas mängimiseks ja, siis tuli kooli tagasi minna. Unustasin eile kirjutada sellest, et mul hakkasid eilsest uuesti keele tunnid. Eilses tunnis oli selline tunne, nagu ma kuuleks seda keelt esimest korda. Ühtepidi tundusid sõnad tuttavad, aga teistpidi poleks ma neid nagu mitte kunagi kuulnud. Tunni lõpuks juba hakkasin millestki arusaama, aga õpetaja ütles, et see on normalne, kuna viibisin vahepeal teises keelekeskkonnad. Ise ma oleks tahtnud ennast paremast küljest näidata, aga mis teha, kui ei tulnud välja. Peale kooli jäime lastega mängukale, kuigi õues oli suhteliselt jahe ilm ca 20 kraadi sooja. Kraadide järgi oli ilm soe, aga päikest ei olnud ja puhus tuul. Igatahes tõin mina endale ja lastele toas joped, hakkas kohe soojem. Lõpuks jäime mängukale meie ja sõbranna oma lapsega. Marlen arvas, et kõik on purskkaevude juures ja me läksime sinna ja seal polnud mitte, kui kedagi. Järgmisena käisime mängukal ja seal ei olnud samuti kedagi. Ja, siis tuli sõbrannal mõte, et me võiksime jõeäärde jalutama minna ja seda me ka tegime. Me ei olnud ammu jõeääres käinud ja sellepärast me ka ei teadnud, et veetase on jälle tõusnud. Peagi jõuab kätte aeg, kus me ei saa enam jõeääres kivide peale jalutamas käia, kuna kivid on lihtsalt vee all. Selleks ajaks, kui me jõeäärest ära tulime oli õues juba pimedaks läinud ja läksime meiegi tuppa ära. Lapsed läksid pesema ja samal ajal jõudis Peeter töölt koju. Peeter käis täna ühes kohas mahalaadimas ja seejärel sõitis sadamasse ja sai uue koorma peale. Seejärel tuli ta baasi tagasi ja tal lubati koju tulla. Tegin neile söögisoojaks ja läksin ise linna poodi. Homme on lastel kooli sügipidu ja Gregoril on selle jaoks põlle vaja. Kuna ma ei kasuta põlle, siis mul seda ka kodus ei ole ja eestist kaasa ka ei toonud. Poest sain Gregorile põlle ja võtsin sinna juurde ka rätiku, mis saab kaela siduda. Peeter oli nii kaua lastega kodus ja vaatas, kuidas lapsed oma koduseidülesandeid teevad. Peagi jõudis kätte magama mineku aega ja nii saigi jälle üks päev läbi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.