27.11.2013

Täna hommikul vaatasin huviga, mida termomeeter näitab ja mul puudusid tulemust nähes emotsioonid. Lihtsalt kais peast läbi motet, et huvitav, mis homme veel saab, igatahes täna oli -2 kraadi. Kuna väljas päike paistab, siis peagi läheb soojemaks. Panin hommikul pesumasina tööle ja hakkasin lastele pannkooke tegema. Lisaks panin neile kooli söögi kaasa ja peagi saatsin nad vannituppa ja riidesse panema. Viisin nad kooli ja koju jõudes koristasin ja peagi panin pesu rõdule kuivama. Lõuna ajal kooli mines oli väljas soojemaks läinud ja seega olime mõndaaega mängukal. Ühesõnaga soendasin ennast päikese käes ja ma oleks sinna jäänudki, aga lapsed tahtsid tuppa tulla. Neil olid kõhud tühjad ja seega sõid nad ja pärast koristasid oma toas mänguasja ja Marlen oma riideid kokku. Lapsed läksid kooli tagasi ja meie käisime sõbrannaga jalutamas. Ja oligi aeg lastele kooli järgi minna ja nendega mängukal olla. Vahepeal läksime tuppa ja panime soojemad riided selga ja läksime õue tagasi. Lõpuks hakkas meil jahe ja me tulime tuppa sööma ja õppima. Köögis olles vaatasin rummi pudelit ja mõtlesin, et peaks omale ühe joogi tegema ja, siis ma ei saa pärast Peetrile järgi minna. Täitsa tobe mõte sain ma isegi aru ja tavaliselt ma selliseid mõtteid üldse ei mõtle. Me ei ole täna päeval Peetriga suhelnud, aga mul on terve päev olnud teadmine, et ta tuleb täna õhtul koju. Lastel oli õhtusöök söödud ja me valmistusime filmi vaatamiseks, kui Peeter helistas. Ja ütles, et me võime talle poole tunni pärast järgi minna, nii siis mu sisetunne ei petnudki mind.  Peeter kolis oma asjad ühest autost teise ja me tulime koju. Nii, et üle pika aja saime jälle kõik koos olla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.