26.11.2013

Ma pean vist termomeetri magamistoast ära tõstma või, siis aknakatte hommikul ette jätma. Igatahes kordasin ma täna eilset viga ja vaatasin, mis numbrid mind hommikul rõõmustavad. Väljas oli sellel hetkel -0.9, peab vist talvejope kapist välja võtma, kuna õues on krdi külm. Seda vähemalt minu jaoks, sest mina olen ju tuntud külmavares. Ja nagu Peeter tavaliselt ütleb, siis “ on mul külm isegi saunalaval, kui päike peale paistab”. Teistpidi votes mõjub see hommikune termomeetri vaatamine väga virgutavalt, uni on hetkega läinud. Kuna me magame hommikul viimase hetkeni, siis tulebki kohe ja kiirelt ennast liigutama hakata. Niisiis tuli teha kõik hommikused toimetused ja lapsed õigeks ajaks kooli viia. Kuna me oleme seda natukene aega juba harjutanud, siis tuleb see meil täitsa hästi välja ja lapsed jõudsid õigeks ajaks kooli. Mina tulin tuppa tagasi ja keetsin endale tassikese teed, et sooja saada. Seejärel natukene koristasin, pesin pesu ja hakkasin süüa tegema. Ja enne, kui ma arusain oli juba aeg lastele kooli järgi minna. Vot ei saa mina üksi päev aru, miks see aeg laste koolisolemise aeg nii ruttu läbi saab. Marlen tuli ja ütles, et õpetaja andis minu jaoks kodusetöö??? Mis mõttes nagu? Tuli välja, et Marlen peab tegema oma sugupuu ja tal on lihtsalt minu abi vaja. Seda hakkasime me alles õhtul tegema, aga ma räägin selle siin kohal ära. Sugupuusse tuli kirja panna Marlen ise, tema vend, vanemad, vanavanemad, tädid-onud ja nende lapsed. Kõik läks hästi, kui Marlen hakkas Peetri ema nime kirjutama, keda ei kutsuta sugugi vanaemaks, vaid hoopis Mummiks. Marlen panigi selle nime kirja ja mina seletasin talle, et see on hüüdnimi mitte päris. Kulus terve igavik, kui Marlen oli nõus kirjutama õige nime, kuid sellele järgnes sama probleem Peetri isa nimega. Õnneks saime selle probleemi kiiremini lahendatud ja saime teise nimede juurde minna. Lõpuks saime kõik nimed kirja ja, siis värvis Marlen puu ära, mis kokkuvõttes tuli täitsa ilus välja. Päeval, kui koolist tulime oli õues soe ja päikeseline ja me olime veel mõndaaega mängukal. Panin lastele toas süüa, kui Peeter saatis sõnumi, mida ma kohe lugema ei hakanud. Viisin lastele taldrikud lauale ja seejärel asusin sõnumit lugema. Kuna Peeter läks kunagi ammu juba minema, siis hakkab autol kütus otsa saama. Peeter saatis kontorisse sõnumi, et selline asi ja tema oma arvelt ei hakka maksma. Kui tahavad, et auto edasi liiguks, siis tehku ülekanne. Peeter tahtis, et ma vaataks kas ülekanne on tehtud või mitte. Enne, kui ma jõudsin talle positives vastuse saata sain temalt juba uue sõnumi. Ja seal Peeter kirjutas, et ma talle ikka teada annaks, muidu ta peab mõtetult ootama. Vaat see ajas küll natuke pahaseks, selline tunne jäi, et nagu ma peaks koguaeg arvutis istuma. Saatsin vastuse ära ja loodatevasti sai Peeter tangitud ja saab edasi sõita. Hiljem viisin lapsed kooli tagasi jai se leppisin sõbrannaga kokku, et homme lähme jalutama. Õhtul olime lastega mängukal, kus oli päris palju teisi lapsi ja sõbranna enda lapsega. Seega jõudsime täna kõik mängukad läbi käia ja veel purskkaevude juures käia. Õhtul vaatasime filmist järgmise osa ära ja peagi oli käes aega magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.