18.11.2013

Ärkasin hommikul enne kella ja ootasin hirmuga, millal Peetri telefon heliseb ja ta tööle kutsutakse. Mulle ei meeldi see töökoht, kuna ei tea ette, kui kaua Peeter seekord peab jälle ära olema. Oleks siis vähemalt nii, et nädala sees tööl ja nädalavahetus kodus, siis oleks veel enam vähem. Oh ma ei jõua ära oodata seda päeva, millal Peeter saab teise töökoha ja hakkab iga õhtu kodus olema. Kuna ma ärkasin vara, siis läksin kööki ja tegin hommikusöögiks pannkooke. Selleks ajaks, kui mul kõik valmis oli, oli aeg lapsed äratada. Lapsed said söödud, pestud ja riidesse ja, kui ma vaatasin kella ilmnes, et meil on veel aega. Ma ei saanud aru, kuidas see võimalik oli, sest tavaliselt läheb meil hommikul kiireks. Kuna oli veel aega, siis läksid lapsed isa kiusama. Õues sajab jätkuvalt vihma ja see on juba täiega ära tüüdanud, homme peaks hakkama päike paistma. Viisin lapsed kooli ja tulin koju tagasi, et ise koos Peetriga hommikust sööma hakata. Loomulikult sai meie ilus elu otsa sellega, et Peeter sai sõnumi ja peab tööle minema. Panime asjad kokku ja ma viisin Peetri tööle ära, kuna ei tea millal ta tagasi tuleb ja ei tahaks autot baasi jätta. Tegelikult võiks auto baasi hoovis ka seista, aga tee mis teise külla viib on suht kitsas ja sinna äärde jalutama ei taha hästi minna. Jõudsin koju tagasi ja peagi oli aeg kooli lastele järgi minna. Õues sadas jälle vihma ja seega tulime tuppa ja ei saanud mängukale minna. Marlen arvas, et me võiksime teha muffineid ja ma pakkusin välja, et teeme seekord rosinatega. Hakkasime tainast tegema ja lõpuks asendasime rosinad sokolaadiga. Muffinid tulid head ainukene viga oli see, et ma ei teinud sokolaadi väikesteks tükkideks. Tegemist ei olnud küpsetussokolaadiga ja seega ei sulanud ta muffinis ära. Lapsed ei lasknud ennast sellekst häirida ja hakkasid sööma ja pärast sain mina tolmuimejaga põranda puhtaks teha. Peeter jõudis selleks ajaks kliendi juurde ja ootas oma laadimise korda. Viisin lapsed kooli ja nagu esmaspäeval ikka läksin keele tundi. Alguses kordasime varem õpitut ja seejärel lahendasime raamatust ülesandeid. Minul sai tund läbi ja läksin lastele järgi, Marlen tuli minuga koju ja Gregor läks huvialaringi. Peale seda, kui Gregoril sai ring läbi oli vihm järgi jäänud. Lapsed panid kilepüksid ja kummikud jalga ja läksime õue jalutama. Ma arvan, et nad jõudsid praktiliselt kõik porilombid läbi käia. Mängukale minna ei saanud, kuna seal olid suured lombid ja kõik asjad olid märjad. Õues läks pimedaks ja tulime tuppa õppima. Marlenil oli vaja kirjutada ja Gregoril lugeda. Uskumatul kombel said nad mõlemad oma asjad tehtud ja peale õhtusööki oli aeg mängimiseks. Peeter sõitis samal ajal Madriidi poole, kus ta peaks öösel koorma mahaandma ja homme sealt lähedalt koorma peale saama. Lapsed läksid magama ja mina jäin veel mõneks ajaks ülesse. Peeter helistas ja ütles, et ta jõudis kohale ja osa koormast on juba mahavõetud. Peeter sisestas gepsu uue koha kordinaadid ja oh seda imet, geps leidis isegi ülesse. Hommikul uurib Peeter logistikult järgi, mis kellast ta laadima võib minna, kuna täna saadetud sõnumis on antud aeg, mis kellaks ta peab olema laetud. Sellega võis tänase päeva lõppenuks lugeda ja magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.