16.11.2013

Hommikul läks mul uni ära ja kella vaadetes tõdesin, et oleks ju võinud veel magada. Kuna teised veel magasid, siis vedelesin nii kaua voodis, kui lapsed ärkasid. Aknakatteid eest ära tõmmates ilmnes, et õues on kole ilm, vihma sajab. Tänase päeva ilma kohta võibki öelda, et koguaeg sadas, kusjuures meil ei ole kevadest saadik nii palju vihma tulnud. Kuna õue jalutama nagunii ei saanud minna, siis läksime hoopis linna poodidesse. Ja seda tegid väga paljud inimesed, parklad olid autosid täis. Maa-alustesse parklatesse mines läksid peeglid uduseks, kui õigel ajal soojendust sisse ei pannud, osadel kindlasti puudus soojendus. Igatahes parkimine oli omaette naljakas, sest näha ei olnud ja keegi ei tahtnud kuhugile otsa sõita. Meil õnnestus oma auto ära parkida ja käisime vahelduse mõttes vene poest läbi. Mul tuli mitu päeva tagasi valgesefiiri isu ja seda me ostma läksime. Paraku küsiti valgesefiiri eest minu jaoks liiga kõrget hinda ja ma võtsin hoopis valgesefiiri sokolaadis ja see oli samuti hea. Lisaks saime sealt veel hapukapsast, mis oli purgi sees ja võtsime prooviks. Seejärel käisime riidepoes, kuna ma tahtsin endale jope osta. Isegi leidsin jope, mille oleks võinud ära võtta eriti arvestades, et oli allahinnatud 110 euri pealt 30 eurile. Paraku ei meeldinud mulle jope värv, sinine (kuidagi tuhm ja inetu oli)-halliga ja seega jäi ostmata. Huvitav oli see, et meestele müüdi samaguseid jopesid ja need oli ilusat punastvärvi, aga paraku mulle liiga suured. Ma ei saa aru, miks naiste oma tehti mngit mõtetut värvi. Järgmisena läksime nendesse poodidesse, kust lootsime uue noa leida, aga paraku ei olnud. Viimaseks jätsime toidupoed ja seejärel tulime koju, kuna kõht läks tühjaks ja jalad valutasid. Lisaks õnnestus meil täna leida vannituppa sobivad vaibad ja nüüd on seal soe põrand. Koju jõudes ilmnes, et toas on jahe ja panime radika sisse, peagi läks tuba mõnusalt soojaks. Seejärel hakkasime mõtlema, et kuidas me selle talve üle elame ja äkki peaks magamise ajaks kõik ühte tuppa kolima. Tõstsime natukene tube ringi ja lapsed läksid teise tuppa magama, me ise mõtlesime samuti minna. Lõpuks me ise jäi oma tuppa, kuna meie ju külma ei karda. Peeter magama tulles ütles, et oleks ikka pidanud teise tuppa minema, aga eks me jõuame seda homme teha. Õhtul sai Peeter ülemuseslt sõnumi, et ta peab homme hommikul minema ühe haagisetuled korda tegema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.