07.11.2013

Lapsed olid hommikul enne kella üleval ja nii pidin minagi varem ärkama. Kuna Marlen on mitu päeva pannkooke tahtnud, siis läksin neid küpsetama. Tuppa jõudes ja taldrikuid lauale panes teatas Gregor, et tema ei taha pannkooke. Soovitasin tal ukse taha minna või tühja kõhuga kooli, aga tegin talle selgeks, et mulle ei lähe tema soovid korda. Lõpuks istus Gregor laua taha ja hakkas sööma. Peale pesu ja riidesse panekut läksime kooli ja lapsed läksid tundidesse. Mina tulin koju tagasi ja hakkasin koristama. Seejärel oli mul palju vaba aega ja ma kasutasin seda selleks, et teha kindlaks kaua Peetril pariisis käik aega võtab. Ja millal ta võiks tagasi koju jõuda. Nagu arvata oli, siis see nädal see ei juhtu. Seega istume me lastega nädalavahetusel kodus ja kuhugile kaugemale minna ei saa. Asja juures positiivne on see, et me ei saa ka poodi minna ja tänu sellele jab raha alles. Peeter helistas ja ütles, et ta ootab kliendi juures laadimist ja ca viiest õhtul peaks ta liikuma hakkama, kui miski ei muutu. Ette ruttavalt võin öelda, et midagi paremuse poole ei muutunud. Mina tõin nagu ikka lapsed koolist koju ja käisin nendega mängukal. Lisaks tegin neile magustoiduks nende lemmikuid kaneelisaiu. Õhtul, kui ma lähen lastele kooli järgi võtan kaasa sokolaadikreemiga saiad. Paraku sai sai otsa ja ma ei viitsinud küla poodi minna, sest minu meelest on see liiga kallis pood. Ülepika aja oli täna lõuna, kus lapsed ei kakelnud ja seda oli ainult rõõm vaadata. Viisin nad kooli tagasi jai se käisin sõbrannaga jalutamas. Rullitama ei läinud me sellepärast, et lisaks mulle on ka sõbranna tõbine. Ja, kui ma ei ole eelnevatel päevadel öelnud, siis Gregor köhib juba mitmes pave. Ja sellele lisandus tänaseks nohu ja tundub, et köha hakkab Marleni juurde ka jõudma. Seega meid ootab ees imeline nädalavahetus, koos bakteritea. Suurema osa päevast olen ma joonud teed, aga kurk on sellele vaatamata valus ja hääl on kähe. Peeter sai koorma peale ja helistas logistikule, et täpsustada, mis edasi. Vastus oli lihtne ja loogiline mine ja anna pariisis maha. Me lootsime viimase hetkeni, et äkki juhtub ime ja keegi teine läheb mahaandma. Nojah, me võiks juba teada, et imed juhtuvad filmides. Mina tõin lapsed koolist ära ja olin nendega mängukal, kuna homseks koduseidtöid ei ole vaja teha. Tuppa mines lubasin neil natukene multikaid vaadata ja hiljem tuli neil lugeda. Peeter samal ajal võttis suuna konnade poole ja peagi on ta ülepiiri ja, siis enam helistada ei saa. Või tegelikult helistada saab küll, aga see on kallis, riigisiseselt räägime me omavahel tasuta. See nädal ongi meie suhtlus käinud telefoni teel, kuna koos oleme saanud vähe olla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.