03.11.2013

Nagu ikka pühapäeval, siis ka täna käisime turule. Ja ma pean taaskord pettumusega tõdema, et mandariinid, ei sünni süüa. Eks tuleb loota ja oodata, ehk järgmine nädal on paremad. Praegu on mandariinid maitselt hapud nii, et nägu läheb maitstes viltu pähe ja maitsetud. Marlen arvas, et ostame hoopis ananassi ja nii nad Gregoriga kahekesi ananasse ostsid. Müüja vaatas vahepeal ringi, et kas kuskil vanemad ka on või on lapsed omapäi ostlema saadetud. Kui nemad said ananassid kätte, siis arvasid nad, et nüüd peab koju ära minema, nagu ikka nende puhul. Meie sellega nõus ei olnud ja jalutasime edasi ja peagi leidsime müüjad, keda me ei olnud enne seal näinud. Nemad müüsid erinevaid salateid purgis selliseid, mida müüakse eestis igas poes. Lisaks oli neil ka hapukurki, hapukapsast ja erinevaid sorte vorste. Vaatasime ja uurisime erinevaid suitsuvorste ja salaamit ja lõpuks võtsime ühe ka prooviks. Tegemist on Ukarina toodetega ja loodetvast on maitse hea. Peagi jõudsime kohta, kus müüakse erinevaid teksaseid ja kust ma mõned nädalad tagasi endale 7 euroga püksid ostsin. Juba harjumusest läksin ja vaatasin, mida head pakutakse. Ja kätte jäid punased teksad, mis peale vaadates tundusid minu number olevat, siinsed numbrid ei vasta harjumuspärasele numbrile. Proovisin püksid jalga ja need sobisid ideaalselt ja, mis veel parem oli. Selleks oli hind, mis on täna kõigest 5 euri, seega ei saanud ma pükse ostmata jätta. Enne koju tagasi tulemist hakkas mul peavalutama, aga ma ei pööranud sellele tähelepanu. Tulime koju tegime süüa ja läksime välja. Marleni ja Gregor võtsid jalgrattad ja mõlema rehvid olid terved. Tegime tiiru mägukatele, purskkaevude juurde ja lõpuks läksime vasikate juurde. Lapsed korjasid vasikatele rohtu ja söötsid neid, kuna tegemist on noorte vasikatega, siis nad eriti ei julge rohtu võtta. Seejärel tulime kodu poole tagasi ja mul hakkas külm, kuigi õues oli ca 20 kraadi sooja. Peeter ja lapsed läksid mängukale ja mina tuppa sooja teed jooma. Sooja sain, aga enesetunne oli selline nagu rong alla oleks jäänud. Peeter ja lapsed tulid tuppa ja istusime teleka ees ja vaatasime mingit remondisaadet. Pikapeale läks mul olemine paremaks ja ütlesin Marlenile, et nüüd tuleb lugema hakata. Ta ei olnud küll minu sooviga nõus, aga lõpuks sai ta laua taha ja hakkas lugema. Kui Marlen tahab, siis ta saab hästi lugemisega hakkama, aga kui ta ei taha, siis ei saa lihtsaid sõnu ka loetud. Peale lugemist tuli õhtustsüüa ja peagi hambaid pesta ja magama minna. Homme hakkab uus koolinädal pihta ja selleks tuleb valmis olla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.