29.09.2013

Taaskord võib tõdeda, kui on võimalus hommikul kauem magada, siis ärkavad kõik varakult. Ja nii läks tänagi hommikul ja peale hommikusööki läksime turule, kuna tahtsime puu-ja juurvilju saada. Sõites nägi Peeter, et teeääres maas on haagiserehv ja sõitis edasi, kuna ei tulnud kohe selle peale, et peaks seisma jääma. Kuna siin ei sa igalpool tagasi pööret teha, siis tuli sõita järgmise mahasõidnuni ja, siis tagasi tulla. Mina läksin maantee äärde rehvi otsima ja Peeter jäi lastega parklasse. Me ei saanud maanteele tagasi sõita, kuna ei teadnud kus kohas rehv täpselt oli. Seega läksin mina maantee äärde jalutama ja leidsin rehvi ülesse. Ei ole vist mõtet siin kohal mainidagi, et maantee ääres jalutamine ei ole lubatud. Kuid ega mina sellest aru ei saa ja see ei olnud mul esimene kord ja vaevalt, et viimaseks ka jääb. Meil läks enda haagisrehv katki juba, siis kui me veel haagises elasime ja oleme mõelnud, et peaks uue ostma. Kusjuures me eile käisime poes vaatamas, aga jätsime veel ostmata. Seega oli tänane leida täitsa hea, kuna saame selle alla panna ja haagise ära tuua. Lõpuks jõudsime turule ja saime puu-ja juurviljad kätte ja lapsed nagu ikka kõhutäis. Õhtul käisime ülepika aja karavani külastamas ja reisiks ettevalmistmas, Peeter vahetas pistiku ära. Veel mõned nädalad ja tuleb maja järgi võtta ja teele asuda. Peeterile helistas logistik ja ütles, et ta peab homme hommikul bartsu turule minema ja täna ei ole vaja kuhugile minna.