18.10.2013

Eelnevad aastad on eestis mobiilioperaatorid jaganud tasuta telefone, mida on meilegi pakutud, aga me ei ole võtnud. Enne siia tulekut mõtlesime, et meil oleks vaja uusi telefone ja nii ma saatsingi endi operaatorile kirja ja küsisin teistelt pakkumist. Esmaspäeval leppisin ühe firmaga kokku, et hakkame nende klientideks ja pidin nädala teises pooles kontorisse lepingut sõlmima minema. Kusjuures rõhutasin, et mulle sobib ise lepingule ja sim-kaartidele järgi minna ja ma ei soovi neid kulleriga saada. Täna hommikul helistati mulle ja küsiti, mis kell kuller võib paberid ära tuua, vot nii palju sind siis kuulatakse. Ütlesin neile, et ma tulen ise järgi ja sealt me enne linna minekut läbi käisimegi. Seejärel käisime ja tõime tellitud kreemi ära. Me oleme aastaid kasutanud erinevate probleemide korral kreemi, mida tavalises poes ei müüda. Kreem aitab nt põletuse korral, sääse hammustused jne. Lõpuks hakkab meil kreem otsa saama ja seega tellisime uue. Järgmisena jõudsime esimeses kohas külas käia ja siis helistati, et me võime autole järgi minna. Ja sinna me läksime südame värinaga, et kas on ikka ilusti värvitud ja ei oleks ebaühtlane jne. Koha kuhu me auto värvima viisime leidsin mina ja, kui töö tehakse seal kehvasti, siis jõuab Peeter mulle seda pikka aega nina peale hõõruda. :) Kohale jõudes sadas vihma, aga auto nägi ilus välja. Hetkel ei ole küll näha, et oleks pahasti värvitud. Ainukesena jäi uus tuli külge panemata, kuna Peeter unustas selle kaasa võtmata. Järgmisena viisime laenatud auto tagasi ja jõudsime veel poest läbi käia ja leiba-soola osta, kuna läheme soolaleivale. Hambaarsti juures pidin mina täna tooli istuma ja ilmnes, et mul on üks auk. Selleks, et seda parandada tehti mulle süst ja puurimine hakkas pihta. Viimasena sai Peeter tooli ja sealt püsti tõustes olid temalgi hambad korras. Ja siis läksime sõprade juurde külla, kus ootasid ees 2 laste sõpra. Lastel oli jälle rõõmu, kui palju ja Gregor istus ja mängis pikkalt sõbra autodega. Kuna aega on meil vähe ja kohti, kus käia palju, siis peagi läksime järgmise sõbra juurde. Seal oli ka laps ja jälle uued ja huvitavad mänguasjad ja seal me ülejäänud õhtu mööduski.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.