17.10.2013

Öö möödus nagu ikka liiga kiiresti ja kuna tegemisi on nii palju, siis poolööd kulub mõtlemise peale. Esimese asjana käisin Gregoriga hommikul arsti juures analüüse andmas. Seejärel läksin mina lastega juuksurisse, mul ja Marlenil lõigati. Alles autos avastas Peeter, et Marleni tukk on viltu lõigatud ja mina seda enne tähele ei pannud. Samal ajal, kui meie olime juuksuris käis Peeter minu vennal abiks pesumasinat ostmas ja tuppa vedamas. Enne hambaarsti juurde minekut käisime surnuaiast läbi ja jõudsime söömas ka ära käia. Hambaarsti juures oli täna nö poistepäev ja Gregoril on selleks korraks kõik korda tehtud, Peeter peab homme uuesti minema. Ja lõpuks oli aeg minna külla sõbra juurde, kes vaatab meie arvutid üle. Kuna ma unustasin kodus arvutist pildid ja dokumendid ära tõsta, siis tuli hakata kõigepealt neid mälupulgale panema. Igatahes läks selle peale palju aega ja me ei saanudki arvutit täna kätte, vaid saame mõni teine päev. Marlen ütles hommikul, et tema ei taha meiega täna kaasa tulla ja jääb koju. Pika veenmise peale oli ta nõus siiski kaasa tulema ja õhtul oli ta oma otsusega rahul. Kuna külas oli laps, kellega neile meeldib mängida ja lastele oli õhtul lõbus. Koju tagasi jõudsime, kui õues oli pime, öö ja vihma sadas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.